Strajerii Verzi este un complex de cabane situat la doar 3 ore distanta de Bucuresti, in Sirnea, primul sat turistic din Romania. 

 

Situat intre Piatra Craiului si Bucegi, in mijlocul unei vaste paduri de brazi, care a inspirat si numele afacerii, „Strajerii Verzi” a devenit un adevarat refugiu pentru turistii agasati de zgomotul citadin si dornici de liniste, confort si reconectare cu natura.

 

„Strajerii” este proiectul de suflet al antreprenorului brasovean Catalin Ceposu, cu experienta in domeniul constructiilor. 

 

Catalin Ceposu a dorit sa profite de un teren pe care il detinea in Sirnea, dar si de cunostintele in domeniul constructiilor, pentru a dezvolta o afacere care sa valorifice frumusetea peisajelor din zona. Complexul s-a dezvoltat etapizat, incluzand in prezent, 4 cabane de tip A-frame. 

 

Proiectul a fost introdus in circuitul turistic inca din 2022 si ofera si servicii de cazare cu mic dejun livrat in camera, dar si inchiriere biciclete si calarie, prin colaborari cu diversi parteneri.

 

Conducerea Strajerilor a ajuns la Pynbooking datorita nevoii de automatizare. Catalin Ceposu gestioneaza si alte afaceri, de aceea timpul este o resursa foarte importanta, asa ca avea nevoie de solutii care sa faca proiectul mai usor de administrat.

 

Provocari de business

 

Pentru echipa de la Strajerii Verzi, automatizarea activitatilor a devenit o necesitate critica pentru ca antreprenorul Catalin Ceposu impreuna cu echipa implicata in activitatea operationala se ocupa si de alte afaceri. 

 

Prin urmare aveau nevoie de o platforma digitala care sa gestioneze rezervarile. Procesarea manuala devenise rapid o problema pentru ca multi oaspeti descopereau Strajerii Verzi prin retelele de socializare si trimiteau cereri de rezervare prin email, telefon si social media. 

 

Astfel, operarea efectiva a a rezervarilor, solicitarea datelor de la clienti, emiterea de facturi proforme/fiscale si incasarea avansurilor durau mult. Mai mult, ca in orice activitate manuala exista si riscul aparitiei unor erori.

 

Dincolo de risipa de timp, Catalin Ceposu impreuna cu echipa implicata in proiect si-au dorit mai ales o solutie de digitalizare care sa elimine orice incurcatura legata de rezervari, un aspect esential pentru succesul unei afaceri care se adreseaza unui public tanar, care se asteapta la eficienta prin mijloace digitale.

 

„Multi oaspeti ne contactau prin email si paginile de social media, ceea ce implica preluarea manuala a solicitarilor. Acest proces consuma timp si apareau inevitabil erori, ceea ce nu era acceptabil, mai ales ca ne adresam unor persoane educate in turism si obisnuite cu tehnologia si digitalizarea.” Catalin Ceposu, Strajerii Verzi

 

In plus, aveau nevoie si de o solutie care sa ii ajute sa exploateze mai mult potentialul propriului website, pentru a-si creste numarul de rezervari directe.

 

Solutia

 

Drept urmare, relatia cu Pynbooking a inceput dintr-o nevoie clara de digitalizare. Catalin Ceposu a aflat despre platforma Pynbooking din mai multe surse, atat in urma propriilor cautari pe Google, cat si pe baza unor recomandari din partea altor profesionisti din industrie. Primul pas a fost contactarea echipei Pynbooking

 

Ulterior, au participat si la un demo convingator. Multumiti de functionalitatile si avantajele prezentate, echipa a semnat pe loc subscriptia.

 

A urmat configurarea rapida a proprietatii in PMS Hotel (Property Management Systems) si integrarea acestuia cu Channel Manager. Utilizarea Channel Manager-ului le-a permis integrarea cu platformele de rezervari, in principal Booking.com, pentru gestionarea centralizata si automatizata a rezervarilor.

 

Prin integrarea in PMS a Booking Engine-ului Pynbooking, echipa de la Strajerii Verzi si-a indeplinit inca un obiectiv: sa exploateze mai eficient website-ul propriu. Clientii pot face rezervari directe de pe orice dispozitiv, beneficiind de o experienta de utilizare simplificata si intuitiva. 

 

Booking Engine a fost esential si pentru lansarea unor campanii de marketing directionate catre site-ul propriu, crescand astfel traficul si rezervarile directe.

 

Complexul de cabane foloseste GuestApp pentru a oferi cazare in regim self-service si pentru a imbunatati comunicarea cu oaspetii. GuestApp ii ajuta sa gestioneze remote intregul proces de confirmare a rezervarilor si procedurile de check-in si check-out. 

 

Strajerii verzi are o echipa de trei persoane care foloseste Pynbooking, iar activitatea lor este simplificata de faptul ca platforma Pynbooking este 100% cloud si mobila. Functioneaza direct din browser si nu implica instalare locala.

 

Beneficii

 

Pynbooking a permis automatizarea tuturor proceselor de gestionare a complexului de cabane Strajerii Verzi. In prezent, 60% din totalul rezervarilor provine din platforme online, mai ales din Booking.com, procesul fiind complet automatizat prin Pynbooking Channel Manager. 

 

Numarul rezervarilor directe a crescut cu ajutorul Booking Engine, care permite redirectionarea catre propriul website, a tuturor solicitarile venite prin toate celelalte canale, inclusiv prin e-mail, telefon, social media sau campanii de marketing.

 

Alte beneficii semnificative de care se bucura echipa Strajerii Verzi sunt urmatoarele:

 

  • Automatizarea intregului proces de rezervare (inclusiv actualizare disponibilitate pe toate platformele si pe website-ul propriu, check-in, check-out). Tarifele de pe Booking.com si de pe propriul website sunt mereu sincronizate, eliminandu-se astfel neconcordantele.

 

  • Preluarea datelor, generarea si expedierea automata a facturilor catre clienti prin intermediul GuestAPP. Complementar, facturile generate in Pynbooking sunt exportate in format Excel si apoi reimportate in sistemul ERP Socrate pentru inregistrare contabila.

 

  • Acces la rapoarte de activitate in timp real, folosite constant de echipa pentru monitorizare gradului de ocupare, a situatiei pe camere, pe diverse intervale de timp sau pentru perioade indelungate.

 

  • Complexul de cabane utilizeaza functia „Discount” pentru fidelizarea clientilor care revin la Strajerii Verzi, dar si pentru promovare, de exemplu, in cazul colaborarilor cu influenceri.

 

  • Setarea de tarife diferentiate in functie de sezon sau perioade cu cerere ridicata, prin functia de „Optimizator tarife” din Pynbooking.

 

  • Complexul Strajerii Verzi si-a crescut popularitatea, obtinand un scor de 9.8 cu ajutorul Guest APP, care permite transmiterea automata catre clienti a unei solicitari de review.

 

  • Simplificarea completarii declaratiilor catre autoritati prin automatizarea procesului de colectare si organizare a datelor necesare pentru raportarile oficiale. Astfel, se reduce considerabil volumul de munca manuala, se minimizeaza riscul de erori umane si se asigura acuratetea informatiilor transmise.

 

  • Platforma este usor de folosit pentru orice angajat din domeniu, cu sau fara experienta.

 

Echipa de management urmareste sa isi creasca si mai mult numarul rezervarilor directe prin integrarea, cu ajutorul Pynbooking, a unui buton „Rezerva acum” pe pagina de Facebook, cu trimitere directa la website-ul propriu.

 

„Cu Pynbooking suntem in control, chiar si atunci cand nu suntem fizic prezenti. Este platforma ideala pentru antreprenorii care gestioneaza mai multe afaceri. Totodata, este o unealta indispensabila."

 

Administrezi mai multe locatii in regim hotelier? Solicita acces la instrumentele potrivite aici


Gaudi Accommodation automatizează 95% dintre rezervări cu platforma Pynbooking

Descoperă cum Gaudi Accomodation reuseşte cu Pynbooking să gestioneze activitatea hotelieră fără recepționeri şi să ofere clienţilor o experienţă digitalizată, .. Vezi mai mult

Hotel Carpathia își atinge obiectivele de business cu Pynbooking

Localizat în Sinaia, Carpathia este un hotel de 4 stele cu  70 de camere, un centru de SPA luxos și un restaurant cu o capacitate de peste 100 de locuri. Pentru a diminua dependenţa de booking.com şi a creşte vânzările directe prin propriul website şi social media, hotelul Carpathia şi-a .. Vezi mai mult

Vox Maris Costinești se digitalizează cu Pynbooking

Descoperă cum soluțiile de la Pynbooking i-a ajutat să gestioneze ușor resortul și să aibă oaspeți mulțumiți. .. Vezi mai mult

Cum a reușit mega-complexul Zaga Zaga să ajungă la 95% rezevări online

M-a surprins simplitatea platformei şi configurarea facilă. Practic după o discuţie cu serviciul de suport, am reuşit să facem singuri transferul bazei de date, să creăm zonele de vânzare şi produsele, să definim preţuri, cote de TVA etc. Fără cunoştinţe tehnice şi fără prezenţa .. Vezi mai mult

Studiu de caz West Plaza Hotel se digitalizează cu Pynbooking

Descoperă cum specialiștii Pynbooking au ajutat echipa să-și automatizeze activitatea și să crească satisfacția clienților. .. Vezi mai mult

Villa Ermitage triplează numărul de rezervări directe în 12 luni de utilizare Pynbooking

Află detalii despre cum au reușit să își tripleze numărul de rezervări online într-un an cu ajutorul Pynbooking. .. Vezi mai mult

Vila Anca din Sibiu elimină riscul de overbooking cu Pynbooking

Pensiune cu aproape 20 ani de existenţă, Vila Anca din Sibiu a fost redeschisă recent, după ce afacerea de familie a fost preluată de noua generaţie de antreprenori. Lipsiţi de experienţă în Horeca, dar cu studii de economie și drept, Anca și Alin şi Moldovan au refăcut pensiunea .. Vezi mai mult

Digitalizare la Casa Cranța. Chapeau!

Casa Cranța este “un petit Chateau”, proiectat de arhitectul Smigelchi Victor în anii 1930, în stil Brâncovenesc și care rămâne în memoria turiştilor prin panorama de excepţie spre Tâmpa şi centrul istoric al Braşovului. .. Vezi mai mult

Experiment avangardist în Bucovina: case de la 1800 combinate cu servicii cloud

"În pensiunea de la Suceava lucram ceva mai empiric, date notate pe agenda și diagrame în creion pentru rezervări. Mi-am dat seama rapid că la Vatra Boierească, pe motiv de distanță, nu voi putea fi mereu acolo și va trebui să cer date prin telefon pentru a ști ce se întâmplă acolo. .. Vezi mai mult

Ești gata să profiți și tu de Automatizare?

Permite-mi să îți arăt, într-o discuție de 30 minute, de ce peste 1000 de administratori de unitați de cazare din România aleg platforma Pynbooking pentru a reduce costurile, pentru a face operațiunile zilnice mai eficiente și pentru a îmbunătăți experiența oaspeților.

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.