Pentru turistii care vor mai mult decat o cazare la mare, exista Hotel Aqua Marine din Costinesti. Locatia a fost gandita special pentru cei care isi doresc servicii premium si o experienta de calitate. Inaugurat in iulie 2019, resortul a devenit rapid o destinatie apreciata, in centrul statiunii Costinesti, la o plimbare de cateva minute distanta de plaja, parcul de distractii si gara.

 

Aqua Marine este un hotel estival, deschis doar 3 luni pe an, cu o capacitate de 18 camere (6 duble deluxe, 12 duble deluxe superioare). Aici, oaspetii se pot bucura de mic dejun tip bufet sau à la carte, room-service, parcare privata gratuita, restaurant, bar si terasa, dar si de receptia deschisa non-stop.

 

Resortul se adreseaza unui segment de clienti tineri si exigenti, care revin din toata tara pentru serviciile ireprosabile. In curand, acest refugiu de rasfat va include si un SPA si o piscina.

 

Florentina Calotescu, proprietara afacerii, este absolventa a Facultatii de Turism Intern si International in cadrul Universitatii Romano-Americane, iar experienta in HoReCa a invatat-o ca un sistem de gestiune a rezervarilor este indispensabil si trebuie sa fie usor de configurat si utilizat.

 

Provocari de business

 

In timpul studiilor Florentina Calotescu, proprietara Aqua Marine participase la stagii de practica in hoteluri de talia Marriot si Hilton. Cunostea foarte bine ce implica si ce trebuie sa faca un sistem de rezervari performant si putea alege solutia potrivita in cunostinta de cauza.

 

Pentru acest business cu activitate doar trei luni pe an, cauta o solutie intuitiva, care sa ii permita sa ii invete rapid pe angajatii sezonieri cum sa utilizeze sistemul de gestiune. Era nevoie si de o configurare initiala la fel de rapida.

 

In plus, fiind o afacere la inceput de drum, Florentina Calotescu cauta o solutie care sa aduca vizibilitate extinsa pe numeroase platforme digitale de rezervari si acces la o baza cat mai mare de turisti. Prezenta pe portaluri de tipul Booking.com era cruciala si pentru construirea unei reputatii solide, garantand obtinerea de recenzii si feedback.

 

Florentina Calotescu locuieste in Bucuresti si asigura managementul Aqua Marine de la distanta, in cea mai mare parte a timpului. De aceea, a cautat o solutie digitala care sa ii ofere multa mobilitate si care sa automatizeze totodata procesul de rezervare online.

 

Pentru a alege solutia care se plia cel mai bine pe aceste nevoi, a facut o analiza de piata si a cerut oferte de la mai multi furnizori de servicii pentru gestionarea receptiei. Dupa o evaluare atenta, Pynbooking a fost singura solutie care bifa toate cerintele, remarcandu-se mai ales prin usurinta de utilizare – elementul decisiv care a facut diferenta.

 

„Mi-a placut Pynbooking de la prima interactiune. Am inteles imediat ce ofera si mi s-a parut usor de configurat si utilizat. Pentru ca suntem un business sezonier, este important sa pot instrui eu, direct si rapid, un nou angajat. Pynbooking a fost cu siguranta alegerea potrivita pentru mine”, a precizat Florentina Calotescu, proprietar Hotel Aqua Marine.

 

Solutia

 

Dupa luarea deciziei si deschidere contului pe platforma Pynbooking, Florentina Calotescu a inceput configurarea rapida a hotelului in PMS (Property Management Systems). Primul pas a fost definirea celor 18 camere, a serviciilor oferite (inclusiv room-service, mic dejun, housekeeping etc.) si a tarifelor aferente.

 

In a doua etapa, PMS-ul a fost integrat cu Channel Manager, ceea ce a permis resortului sa isi vanda mai bine serviciile pe platforme precum Booking,com, Travelminit, DirectBooking sau Hotelmix prin sincronizarea automata a datelor: rezervari, disponibilitate si preturi. 

 

Hotelul din Costinesti a beneficiat si de Generator Hotel Website, prin care a fost creat un nou website dedicat rezervarilor directe, integrat pe propriul site al afacerii. Noul website a fost integrat nativ cu Booking Engine pentru crearea unui pagini de rezervari, cu optiuni pentru selectia tipului de camera si a serviciilor asociate, precum si plata cu cardul. 

 

In prezent, Aqua Marine este in curs de integrare cu procesatorul de plati online Netopia Payments, dupa care va putea accepta si vouchere de vacanta.

 

Urmatoarea etapa a fost integrarea Guest APP, pentru informarea oaspetilor asupra serviciilor rezervate, preluarea datelor de facturare, solicitarea serviciilor de curatenie etc. Functionalitatea de „Tarife Dinamice” a fost activata pentru a permite resortului sa aiba tarife/politici de pret diferentiate in functie de platforma.

 

Procesul de configurare a fost rapid si eficient, iar echipa de suport Pyn a oferit ajutor prompt si ghidaj precis managementului Aqua Marine, oricand au fost necesare clarificari.

 

„Am facut rapid configurarea initiala a contului, iar echipa de suport Pynbooking a fost prompta. Acestia au fost mereu disponibili sa raspunda la intrebarile mele si sa-mi ofere explicatii detaliate. Cu ajutorul lor am reusit sa avem platforma gata intr-un timp record”, a declarat Florentina Calotescu, proprietar Hotel Aqua Marine.

 

Beneficii

 

Prin integrarea Channel Manager si Booking Engine, Aqua Marine a reusit automatizarea 100% a procesului de rezervari (directe si prin parteneri). Rezervarile facute prin site-ul propriu au crescut la 40%, reducandu-se astfel dependenta de platformele de rezervari partenere si comisioanele platite.

 

Aqua Marine creste constant rezervarile directe si veniturile oferind tarife mai avantajoase pe propriul site, folosind functionalitatile „Tarife Dinamice” si „Optimizare Tarife” din Channel Manager. Hotelul a implementat politici de pret personalizate pentru fiecare partener digital.

 

In plus, site-ul si pagina de rezervari faciliteaza derularea de campanii eficiente pe platformele de social media, precum Facebook, Instagram si TikTok, contribuind la cresterea procentului de rezervari directe.

 

Alte beneficii importante pentru Hotel Aqua Marine sunt:

 

  • Automatizarea completa a procesului de rezervari online a redus semnificativ munca manuala, timpul de lucru si riscul de erori. Personalul nu mai proceseaza datele legate de rezervarile online.

 

  • Mobilitate si flexibilitate totala pentru munca de la distanta. Platforma Pynbooking este disponibila pe orice dispozitiv mobil si permite utilizatorilor sa gestioneze activitatile hoteliere din orice locatie.

 

  • Gestionarea eficienta a rezervarilor telefonice si eliminarea riscului de overbooking. In discutiile telefonice cu clientii, personalul poate vedea in timp real toate informatiile necesare, sincronizate pe toate platformele, pentru a oferi oaspetilor camerele disponibile la pretul corect. 

 

  • Sistemul permite confirmarea imediata a rezervarilor, prevenind astfel pierderea potentialelor oportunitati de afaceri.

 

  • Facturile sunt emise direct in Pyn, eliminand necesitatea unei solutii separate pentru facturare. Integrarea cu eFactura ANAF elimina provocarile legate de administrarea documentelor fiscale/conformitatea fiscala.

 

  • Optimizarea operatiunilor zilnice cu ajutorul rapoartelor Pynbooking in timp real. Rapoartele ofera date actualizate despre: gradul de ocupare, evidenta minibar, informatii despre pregatirea micului dejun, zilele de check-in/check-out etc.

 

  • Simplificarea organizarii serviciilor de curatenie. Personalul primeste in fiecare dimineata o lista detaliata cu activitatile planificate pentru camerele ce urmeaza sa fie eliberate. Acest proces eficientizeaza distribuirea sarcinilor, asigurand o curatenie prompta si organizata in hotel.

 

  • Fidelizarea oaspetilor care revin prin oferte si pachete speciale, vouchere si discounturi, oferite prin Booking Engine.

 

  • Adaptare rapida a noilor angajati multumita modului de lucru intuitiv din platforma Pynbooking.

 

„Pynbooking este un mare castig pentru mine, ca antreprenor. Pentru oaspetii digitalizati, aduce o automatizare completa, iar pentru cei care suna imi permite sa le furnizez toate detaliile in timpul discutiei, fara risc de dezinformare sau overbooking. Nu pierd timp si nici bani. Am recomandat Pynbooking si altor antreprenori din industria ospitalitatii, pentru ca este o solutie sigura si eficienta”, a subliniat Florentina Calotescu, proprietar Hotel Aqua Marine.

 

Fa si tu parteneriat cu tehnologia și începe să crești performanța unității de cazare : Solicita Demo Gratuit


Gaudi Accommodation automatizează 95% dintre rezervări cu platforma Pynbooking

Descoperă cum Gaudi Accomodation reuseşte cu Pynbooking să gestioneze activitatea hotelieră fără recepționeri şi să ofere clienţilor o experienţă digitalizată, .. Vezi mai mult

Hotel Carpathia își atinge obiectivele de business cu Pynbooking

Localizat în Sinaia, Carpathia este un hotel de 4 stele cu  70 de camere, un centru de SPA luxos și un restaurant cu o capacitate de peste 100 de locuri. Pentru a diminua dependenţa de booking.com şi a creşte vânzările directe prin propriul website şi social media, hotelul Carpathia şi-a .. Vezi mai mult

Vox Maris Costinești se digitalizează cu Pynbooking

Descoperă cum soluțiile de la Pynbooking i-a ajutat să gestioneze ușor resortul și să aibă oaspeți mulțumiți. .. Vezi mai mult

Cum a reușit mega-complexul Zaga Zaga să ajungă la 95% rezevări online

M-a surprins simplitatea platformei şi configurarea facilă. Practic după o discuţie cu serviciul de suport, am reuşit să facem singuri transferul bazei de date, să creăm zonele de vânzare şi produsele, să definim preţuri, cote de TVA etc. Fără cunoştinţe tehnice şi fără prezenţa .. Vezi mai mult

Studiu de caz West Plaza Hotel se digitalizează cu Pynbooking

Descoperă cum specialiștii Pynbooking au ajutat echipa să-și automatizeze activitatea și să crească satisfacția clienților. .. Vezi mai mult

Villa Ermitage triplează numărul de rezervări directe în 12 luni de utilizare Pynbooking

Află detalii despre cum au reușit să își tripleze numărul de rezervări online într-un an cu ajutorul Pynbooking. .. Vezi mai mult

Vila Anca din Sibiu elimină riscul de overbooking cu Pynbooking

Pensiune cu aproape 20 ani de existenţă, Vila Anca din Sibiu a fost redeschisă recent, după ce afacerea de familie a fost preluată de noua generaţie de antreprenori. Lipsiţi de experienţă în Horeca, dar cu studii de economie și drept, Anca și Alin şi Moldovan au refăcut pensiunea .. Vezi mai mult

Digitalizare la Casa Cranța. Chapeau!

Casa Cranța este “un petit Chateau”, proiectat de arhitectul Smigelchi Victor în anii 1930, în stil Brâncovenesc și care rămâne în memoria turiştilor prin panorama de excepţie spre Tâmpa şi centrul istoric al Braşovului. .. Vezi mai mult

Experiment avangardist în Bucovina: case de la 1800 combinate cu servicii cloud

"În pensiunea de la Suceava lucram ceva mai empiric, date notate pe agenda și diagrame în creion pentru rezervări. Mi-am dat seama rapid că la Vatra Boierească, pe motiv de distanță, nu voi putea fi mereu acolo și va trebui să cer date prin telefon pentru a ști ce se întâmplă acolo. .. Vezi mai mult

Ești gata să profiți și tu de Automatizare?

Permite-mi să îți arăt, într-o discuție de 30 minute, de ce peste 1000 de administratori de unitați de cazare din România aleg platforma Pynbooking pentru a reduce costurile, pentru a face operațiunile zilnice mai eficiente și pentru a îmbunătăți experiența oaspeților.

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.