Poziționat strategic în apropierea unor atracții populare, precum Peștera Ialomiței, Canionul 7 Scări și Castelul Cantacuzino, complexul hotelier de 4 stele Carpat Inn, din stațiunea Azuga, este punctul de plecare ideal pentru exploratori, fie că vorbim despre drumeții pe timpul verii sau sporturi de iarnă. 

 

 

Cu un centru SPA modern, o gamă diversificată de facilități și servicii și o locație la doar 10 minute de pârtia de schi, Carpat Inn oferă experiențe unice de relaxare și recreere, într-un cadru montan de vis.


 

Pentru familii, complexul se remarcă prin atenția acordată celor mici, oferind spații de joacă atât în interior, inspirate din „Cartea Junglei”, cât și în exterior, unde copiii pot descoperi căsuțe tematice, tobogane și un teren de minigolf. 

 

 

La fel de atractive sunt activitățile de grup organizate de hotel, cum ar fi focurile de tabără, dar și proțapul sau zonele pentru jocuri și sporturi indoor și outdoor. Spațiile comune includ piscine pentru adulți și pentru copii, saună, salină și o zonă de masaj, garantând un sejur pentru toate vârstele și gusturile. 


 

Cu o capacitate totală de 100 de locuri, distribuite în 8 apartamente și 26 de camere duble (twin și delux), Carpat Inn este perfect pentru organizarea de evenimente private sau corporate. Sala de conferințe, cu o capacitate de 70 de persoane, are toate dotările tehnice pentru întâlniri tematice sau de tip team building, în timp ce restaurantele, terasa și barul hotelului oferă cadrul potrivit pentru nunți, botezuri și alte ocazii speciale. 

 

 

Turiștii au la dispoziție și activități recreative în aer liber, cum ar fi trasee montane în Munții Baiului, șah gigant sau proiecții de filme în foișor. Toate aceste facilități transformă Carpat Inn într-un spațiu pentru explorare, aventură și relaxare. 


 

Provocări de business 


 

Inițial, în actuala clădire a hotelului Carpat Inn funcționa un alt hotel. Clădirea a fost renovată complet în urmă cu cinci ani, după ce a fost preluată de actualii proprietari. Aceștia au investit semnificativ în modernizarea complexului, aducându-l la standarde de 4 stele și creând un mediu prietenos cu copiii. Numeroase spații, precum locurile de joacă, au fost amenajate de la zero. 


 

În acest context, era necesară o soluție tehnologică modernă și eficientă, care să reflecte standardele înalte ale noului complex turistic. Soluția trebuia să fie și flexibilă și versatilă, pentru a permite gestionarea fluidă a tuturor operațiunilor interne diverse ale hotelului, inclusiv restaurant și inventar, SPA, facturare, curățenie și bucătărie etc. 


 

Romeo Almășan, managerul Carpat Inn încă de la deschidere, deține o experiență vastă, de peste 30 de ani, în turism și HoReCa. Managerul lucrase anterior cu Pynbooking și obținuse rezultate excelente, astfel încât a recomandat platforma atât noilor proprietari, dar și altor colegi. 


 

„Am peste 30 de ani de experiență în turism, știu cât de greu se lucra înainte. Rezervările se confirmau prin e-mail și tot procesul era îngreunat. După ce am lucrat cu Pynbooking, am recomandat-o și altor colegi și prieteni din industrie, care sunt manageri sau proprietari de hoteluri, pentru că mi-a plăcut din start. E o platformă ușor de folosit, poate fi accesată rapid de pe telefon și poate să facă multe”, a declarat Romeo Almășan, managerul Carpat Inn. 


 

Soluția 


 

Carpat Inn folosește Pynbooking din 2020, iar configurarea contului hotelului s-a realizat rapid. Echipa Pynbooking a oferit asistență prin telefon și, în decurs de o zi, hotelul putea folosi platforma.


 

Configurarea a presupus definirea camerelor, apartamentelor și a tuturor serviciilor oferite de Carpat Inn, în PMS Cloud (Property Management Systems). Ulterior, PMS a fost integrat cu POS Restaurant Cloud, ceea ce a permis gestiunea integrată a serviciilor de hotel și de restaurant. 


 

În cele două restaurante, pentru terasă și bar, hotelul folosește și soluțiile de Meniu Digital (prin cod QR), Live Monitor  pentru trimiterea automată a comenzilor către bucătărie și vizualizarea lor în timp real, dar și soluția de Gestiune a Stocurilor  din Pynbooking. 


 

Următorul pas a fost integrarea în Channel Manager a numeroaselor platforme de rezervări partenere precum Booking și Travelminit, pentru sincronizarea automată și simultană a prețurilor, disponibilității și rezervărilor, pe toate platformele. În prezent, Carpat Inn primește, prin Channel Manager, inclusiv cereri de la agenții de turism, care și-au implementat conexiunea cu Pynbooking, simplificând astfel colaborarea. 


 

În plus, cu ajutorul Generator Hotel Website, Carpat Inn și-a generat o pagină destinată rezervărilor directe, integrată ulterior cu site-ul propriu prin Booking Engine. Astfel, complexul hotelier și-a redus, în timp, dependența de platforme de rezervări partenere, care solicită comisioane consistente. 

 

 

Beneficii 
 

Romeo Almășan a apreciat încă de la început accesibilitatea, simplitatea și eficiența platformei Pynbooking. În plus, potrivit lui, Carpat Inn folosește toate funcțiile din Channel Manager, acestea fiind principalul motiv pentru care a ales Pynbooking. 


 

„Folosim toate funcționalitățile din Channel Manager, care ne ajută enorm deoarece ne permite să fim pe toate portalurile de rezervări. De altfel, acesta a fost și principalul punct forte pentru care ne-am abonat”, a declarat Romeo Almășan, managerul Carpat Inn.


 

Managementul Carpat Inn apreciază și faptul că Pynbooking simplifică activitatea angajaților și reduce erorile prin automatizarea proceselor de rezervare, trimiterea mesajelor de confirmare, actualizarea automată a disponibilității și gestionarea plăților.


 

 „Pynbooking ne ușurează mult munca. Cu ajutorul platformei, clienții pot vedea disponibilitatea camerelor în timp real, își pot alege camera preferată și numărul de persoane, iar întregul proces este mult mai rapid și fără complicații. În plus, pot face plata imediat, prin sistemul integrat în Pynbooking, ceea ce ne ușurează și mai mult activitatea”, a adăugat Romeo Almășan. 


 

Pynbooking a fost alegerea potrivită pentru Carpat Inn și datorită acestor beneficii: 


 

  • Suport tehnic prompt. Echipa de suport Pynbooking este mereu disponibilă și oferă asistență rapidă, pentru rezolvarea imediată a oricăror probleme ar putea apărea. 


 

„Îmi place foarte mult echipa de suport, am o persoană de contact capabilă, pe care, dacă avem o problemă, o sun și ne ajută pe loc, eficient”, a mărturisit Romeo Almășan. 


 

  • Gestionarea tuturor operațiunilor de restaurant cu Pynbooking, inclusiv rezervări, minibar, preluarea comenzilor pe dispozitive diverse (display-uri cu ecran tactil, telefoane, tablete), transmiterea lor automată către bucătărie, înregistrare stocuri marfă, meniu accesibil clienților prin cod QR, inventar și rapoarte. 


 

  • Ușurință în utilizare. Interfața intuitivă permite angajaților să acceseze platforma rapid, de pe telefon, folosind doar numele de utilizator și parola. Mulți dintre noii angajați sunt deja familiarizați cu Pynbooking, eliminând necesitatea unor sesiuni de training.


 

 „E ușor de folosit pentru toată lumea, o folosim pe telefon, trebuie să introducem doar parola și numele de utilizator. Am observat că mulți dintre angajații care vin din alte locații știu deja să lucreze cu Pynbooking, așa că nu este nevoie de training”, a precizat managerul Carpat Inn. 


 

  • Plăți simplificate. Sistemul permite efectuarea online a plăților, transmițând automat link-uri de plată către clienți care au făcut o rezervare, simplificând experiența acestora. 


 

  • Creșterea rezervărilor directe. Platforma permite promovarea rezervărilor directe, reducând comisioanele către portalurile de rezervări. Carpat Inn gestionează ofertele și pachetele speciale prin intermediul Booking Engine-ului. Astfel, clienții le pot achiziționa direct de pe site, având acces facil la extraservicii. 


 

„Rezervările directe au crescut, ceea ce ne avantajează. Eu promovez foarte mult rezervările directe, pentru că vrem să dăm cât mai puține comisioane către portalurile de rezervări. Ne ajută mult faptul că din Pynbooking promovez direct link-urile cu ofertele pe Facebook, Instagram și alte rețele de socializare. Ne ajută pentru că scutim timp”, a adăugat Romeo Almășan.  


 

  • Carpat Inn folosește zilnic funcția de raportare. Cu ajutorul Pynbooking, managementul generează rapid rapoarte zilnice pentru hotel, restaurant și pentru alte servicii (raportul zilnic de plecări pentru serviciul de curățenie, mese, vânzări restaurant, încasări), oferind statistici utile. 


 

  • Generarea și transmiterea automată a facturilor către clienți, în cadrul procesului de check-out, pentru economisirea timpului și pentru eliminarea erorilor 


 

„Deși pe piață au apărut numeroase soluții similare, continuăm să utilizăm platforma Pynbooking datorită nivelului ridicat de satisfacție al oaspeților noștri. Niciodată nu am întâmpinat probleme de overbooking sau erori în gestionarea rezervărilor”, a fost concluzia managerului Carpat Inn, Romeo Almășan.  

 

Toate acest beneficii sunt posibile și pentru tine! Solicită o demonstrație gratuită aici. 
 


Gaudi Accommodation automatizează 95% dintre rezervări cu platforma Pynbooking

Descoperă cum Gaudi Accomodation reuseşte cu Pynbooking să gestioneze activitatea hotelieră fără recepționeri şi să ofere clienţilor o experienţă digitalizată, .. Vezi mai mult

Hotel Carpathia își atinge obiectivele de business cu Pynbooking

Localizat în Sinaia, Carpathia este un hotel de 4 stele cu  70 de camere, un centru de SPA luxos și un restaurant cu o capacitate de peste 100 de locuri. Pentru a diminua dependenţa de booking.com şi a creşte vânzările directe prin propriul website şi social media, hotelul Carpathia şi-a .. Vezi mai mult

Vox Maris Costinești se digitalizează cu Pynbooking

Descoperă cum soluțiile de la Pynbooking i-a ajutat să gestioneze ușor resortul și să aibă oaspeți mulțumiți. .. Vezi mai mult

Cum a reușit mega-complexul Zaga Zaga să ajungă la 95% rezevări online

M-a surprins simplitatea platformei şi configurarea facilă. Practic după o discuţie cu serviciul de suport, am reuşit să facem singuri transferul bazei de date, să creăm zonele de vânzare şi produsele, să definim preţuri, cote de TVA etc. Fără cunoştinţe tehnice şi fără prezenţa .. Vezi mai mult

Studiu de caz West Plaza Hotel se digitalizează cu Pynbooking

Descoperă cum specialiștii Pynbooking au ajutat echipa să-și automatizeze activitatea și să crească satisfacția clienților. .. Vezi mai mult

Villa Ermitage triplează numărul de rezervări directe în 12 luni de utilizare Pynbooking

Află detalii despre cum au reușit să își tripleze numărul de rezervări online într-un an cu ajutorul Pynbooking. .. Vezi mai mult

Vila Anca din Sibiu elimină riscul de overbooking cu Pynbooking

Pensiune cu aproape 20 ani de existenţă, Vila Anca din Sibiu a fost redeschisă recent, după ce afacerea de familie a fost preluată de noua generaţie de antreprenori. Lipsiţi de experienţă în Horeca, dar cu studii de economie și drept, Anca și Alin şi Moldovan au refăcut pensiunea .. Vezi mai mult

Digitalizare la Casa Cranța. Chapeau!

Casa Cranța este “un petit Chateau”, proiectat de arhitectul Smigelchi Victor în anii 1930, în stil Brâncovenesc și care rămâne în memoria turiştilor prin panorama de excepţie spre Tâmpa şi centrul istoric al Braşovului. .. Vezi mai mult

Experiment avangardist în Bucovina: case de la 1800 combinate cu servicii cloud

"În pensiunea de la Suceava lucram ceva mai empiric, date notate pe agenda și diagrame în creion pentru rezervări. Mi-am dat seama rapid că la Vatra Boierească, pe motiv de distanță, nu voi putea fi mereu acolo și va trebui să cer date prin telefon pentru a ști ce se întâmplă acolo. .. Vezi mai mult

Ești gata să profiți și tu de Automatizare?

Permite-mi să îți arăt, într-o discuție de 30 minute, de ce peste 1000 de administratori de unitați de cazare din România aleg platforma Pynbooking pentru a reduce costurile, pentru a face operațiunile zilnice mai eficiente și pentru a îmbunătăți experiența oaspeților.

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.