În inima Constanței, la doar câțiva pași distanță de atracțiile istorice și culturale ale orașului, se află Maritimo Luxury ApartHotel – un refugiu de lux și confort pentru cei care doresc să se bucure din plin de frumusețea litoralului românesc. 

 

 

Locația este ideală, complexul turistic aflându-se foarte aproape de Piața Ovidiu, plajele Monden și Zoom, dar și de Cazinoul din Constanța, Muzeul de Istorie sau City Park Mall. 


 

Maritimo se distinge prin apartamentele moderne și elegant utilate, de peste 80 mp, care includ toate facilitățile necesare pentru un sejur excelent. 

 

 

Complexul nu este doar un loc de cazare, ci o experiență completă. Fiecare detaliu a fost gândit pentru a oferi confortul și luxul pe care oaspeții îl merită, de la designul interior sofisticat, până la serviciile personalizate, care fac ca fiecare vacanță să fie specială. Pentru oaspeții care doresc să exploreze cât mai multe dintre atracțiile orașului, personalul hotelului este întotdeauna disponibil pentru asistență turistică. 


 

Complexul de lux, renumit pentru facilitățile moderne și serviciile de calitate superioară, nu a fost însă ocolit de provocări administrative. Echipa de management a întâmpinat dificultăți la integrarea eficientă cu platformele de rezervări digitale de tipul Booking.com și actualizarea constantă a disponibilității camerelor și a prețurilor. 


 

Provocări de business 


 

Maritimo Luxury ApartHotel colaborează cu diverse platforme de rezervări cazare, inclusiv Booking.com, Tripadvisor sau Travelminit, pentru a-și maximiza vizibilitatea. Totuși, lipsa unei bune integrări cu aceste platforme i-a îngreunat activitatea. Echipa de management s-a confruntat mai ales cu dificultăți legate de gestionarea rezervărilor provenite din surse multiple (platforme online, site-ul propriu, e-mail și telefon). 


 

Nevoia de actualizare constantă a disponibilității camerelor și a prețurilor era dificil de susținut, consuma timp, iar procesul genera erori și situații de overbooking. 

 

 

Lipsa unei soluții integrate și automatizate genera confuzii și întârzieri în procesul de confirmare a rezervărilor, afectând negativ experiența clienților și reputația excelentă a hotelului. Eforturile de gestionare a rezervărilor consumau mult timp și resurse, limitând capacitatea personalului de a se concentra pe alte aspecte ce țin de experiența oaspeților. 


 

Gestionarea în timp real a inventarului de camere era esențială pentru a evita cazurile de overbooking. Conducerea Maritimo a căutat o soluție care să asigure inclusiv uniformizarea tarifelor pe diferite platforme, pentru a evita confuziile și nemulțumirile în rândul oaspeților. 

 

 

Era necesar și un sistem care să preia și să automatizeze sarcinile de informare a oaspeților și pe cele de gestionare eficientă a facturilor.  


 

Managementul Maritimo a decis să ia măsuri înainte ca aceste probleme să afecteze imaginea afacerii. 

 

 

Pentru a alege o soluție care să eficientizeze cât mai multe dintre procesele legate de rezervări și serviciile către clienți, au cerut câteva recomandări din partea colegilor de breaslă, care i-au direcționat către Pynbooking. Managerul, Cezar Branescu, a apreciat din start platforma Pynbooking, pentru că este 100% cloud și foarte simplu de configurat și utilizat. 


 

„Am ales Pynbooking pe baza recomandărilor unor hotelieri cu experiență, dar platforma mi-a plăcut din start. Are o interfață intuitivă și funcționalități care ne acoperă toate cerințele.” Cezar Branescu, Maritimo Luxury ApartHotel.

 


 

Soluția 


 

Configurarea platformei Pynbooking la Maritimo Luxury ApartHotel a fost rapidă și eficientă, fiind finalizată complet în doar câteva zile. Primul pas a fost definirea spațiilor de cazare și a serviciilor în PMS, urmat de integrarea prin Channel Manager, cu cele mai relevante platforme digitale de rezervări. 


 

Complementar, pagina de rezervări a site-ului Maritimo Luxury ApartHotel a fost dezvoltată rapid prin Generator Hotel Website, fiind la rândul său integrată cu Booking Engine pentru a permite rezervările directe și plata cu cardul.


 

Pynbooking a transformat total serviciile Maritimo Luxury ApartHotel, introducând inclusiv facilitatea de recepție digitală. Echipa de management este în mod special mulțumită de sistemul de acces API cu sistemele de yale, care permite accesul oaspeților în camere exclusiv pe bază de coduri e-Key sau QR, generate automat în funcție de cameră și numărul de nopți rezervate. 


 

Au fost activate și funcționalitățile de Tarife Dinamice pentru ajustarea automată a prețurilor în funcție de cerere, precum și facilitățile de acordare a unor vouchere și oferte speciale pentru fidelizarea oaspeților.


 

Activând fără o recepție fizică, Maritimo Luxury ApartHotel folosește GuestApp pentru validarea rezervărilor, preluarea datelor pentru fișele de cazare, precum și pentru emiterea și expedierea facturilor fiscale. Operațiunile de check-in/check-out, precum și accesul în apartamente se desfășoară de asemenea cu ajutorul telefonului mobil. 


 

În procesul de configurare, Maritimo a primit suport din partea echipei Pynbooking, care a oferit răspunsuri și soluții rapide la toate întrebările și dificultățile întâmpinate. 


 

„Configurarea contului Pynbooking a fost rapidă și fără probleme. Dacă au existat nelămuriri, am apelat la suportul Pynbooking, care ne-a răspuns prompt.” Cezar Branescu, Maritimo Luxury ApartHotel.


 

Beneficii 


 

Cu ajutorul Pynboking, Maritimo Luxury ApartHotel a reușit o digitalizare 100% a serviciilor de rezervare și cazare. Hotelul functionează fără o recepție digitală, ceea ce îi permite să fie operațional 24/7. 

 

 

Prin corelarea cu atragerea unui număr mai mare de oaspeți pe propriul site, Maritimo a obținut o creștere cu 30% a rezervărilor directe și atingerea unei rate anuale medii de ocupare de 75%. 


 

Creșterea ponderii rezervărilor directe a redus comisioanele către platformele digitale, iar funcții suplimentare precum facturarea automată a făcut posibilă reducerea generală a costurilor generale și obținerea unei economii de timp. 


 

Echipa Maritimo a apreciat încă din prima zi ușurința de utilizare, faptul că Pynbooking este intuitiv și accesibil, și poate fi folosit fără probleme, chiar și de noi utilizatori, fără training îndelungat.  


 

Alte beneficii importante pentru activitatea Maritimo Luxury ApartHotel sunt următoarele: 


 

  • Eficientizarea operațională a hotelului prin automatizarea rezervărilor și actualizarea simultană a informațiilor (disponibilitate și cost) pe platforme multiple, prin PMS-ul Pynbooking. 


 

  • Automatizarea procesului de check-in, facturare și check-out prin preluarea datelor cu ajutorul aplicației mobile. Datele de facturare sunt completate de oaspeți și preluate automat în sistem, ceea ce economisește timp și reduce riscul apariției unor erori.


 

  • Implementarea recepției digitale și accesul în camere pe bază de cod, o abordare modernă, ce oferă o experiență convenabilă și securizată pentru oaspeți, eliminând necesitatea cheilor fizice și a interacțiunilor umane la recepția fizică. 


 

  • Ajustarea dinamică a tarifelor în funcție de sezonalitate și de cererea din piață. Astfel, Maritimo se asigură că oferă constant prețuri competitive și că își maximizează veniturile. Folosirea voucherelor și a ofertelor speciale contribuie la echilibrarea rezervărilor și la stimularea cererii.


 

  • Creșterea rezervărilor directe cu 30%, reducerea dependenței de platforme de rezervări online, precum și diminuarea comisioanele asociate acestora.


 

  • Mobilitate extinsă, platforma Pynbooking fiind accesibilă de pe telefon, ceea ce oferă personalului hotelului posibilitatea de a fi în contact cu clienții 24/7. Această mobilitate permite o comunicare rapidă și eficientă cu oaspeții, asigurându-se că orice solicitare sau nevoie este tratată prompt și profesionist.


 

  • Expedierea automată a solicitărilor de review, ceea ce i-a permis complexului turistic Maritimo Luxury ApartHotel să obțină un număr mare de review-uri și un scor de 9.6, fapt care contribuie la construirea unei reputații solide.


 

„Suntem foarte mulțumiți de cum ne-a ajutat Pynbooking să optimizăm gestionarea rezervărilor și să îmbunătățim experiența clienților. Suntem un ApartHotel 100% digital și automatizat și ne bucurăm de beneficiile unei tehnologii moderne și eficiente.” Cezar Branescu, Maritimo Luxury ApartHotel

 

Acum ca te-ai convins de beneficiile platformei Pynbooking, ia atitudine pentru dezvoltarea afacerii tale!  Incepe aici! 
 


Gaudi Accommodation automatizează 95% dintre rezervări cu platforma Pynbooking

Descoperă cum Gaudi Accomodation reuseşte cu Pynbooking să gestioneze activitatea hotelieră fără recepționeri şi să ofere clienţilor o experienţă digitalizată, .. Vezi mai mult

Hotel Carpathia își atinge obiectivele de business cu Pynbooking

Localizat în Sinaia, Carpathia este un hotel de 4 stele cu  70 de camere, un centru de SPA luxos și un restaurant cu o capacitate de peste 100 de locuri. Pentru a diminua dependenţa de booking.com şi a creşte vânzările directe prin propriul website şi social media, hotelul Carpathia şi-a .. Vezi mai mult

Vox Maris Costinești se digitalizează cu Pynbooking

Descoperă cum soluțiile de la Pynbooking i-a ajutat să gestioneze ușor resortul și să aibă oaspeți mulțumiți. .. Vezi mai mult

Cum a reușit mega-complexul Zaga Zaga să ajungă la 95% rezevări online

M-a surprins simplitatea platformei şi configurarea facilă. Practic după o discuţie cu serviciul de suport, am reuşit să facem singuri transferul bazei de date, să creăm zonele de vânzare şi produsele, să definim preţuri, cote de TVA etc. Fără cunoştinţe tehnice şi fără prezenţa .. Vezi mai mult

Studiu de caz West Plaza Hotel se digitalizează cu Pynbooking

Descoperă cum specialiștii Pynbooking au ajutat echipa să-și automatizeze activitatea și să crească satisfacția clienților. .. Vezi mai mult

Villa Ermitage triplează numărul de rezervări directe în 12 luni de utilizare Pynbooking

Află detalii despre cum au reușit să își tripleze numărul de rezervări online într-un an cu ajutorul Pynbooking. .. Vezi mai mult

Vila Anca din Sibiu elimină riscul de overbooking cu Pynbooking

Pensiune cu aproape 20 ani de existenţă, Vila Anca din Sibiu a fost redeschisă recent, după ce afacerea de familie a fost preluată de noua generaţie de antreprenori. Lipsiţi de experienţă în Horeca, dar cu studii de economie și drept, Anca și Alin şi Moldovan au refăcut pensiunea .. Vezi mai mult

Digitalizare la Casa Cranța. Chapeau!

Casa Cranța este “un petit Chateau”, proiectat de arhitectul Smigelchi Victor în anii 1930, în stil Brâncovenesc și care rămâne în memoria turiştilor prin panorama de excepţie spre Tâmpa şi centrul istoric al Braşovului. .. Vezi mai mult

Experiment avangardist în Bucovina: case de la 1800 combinate cu servicii cloud

"În pensiunea de la Suceava lucram ceva mai empiric, date notate pe agenda și diagrame în creion pentru rezervări. Mi-am dat seama rapid că la Vatra Boierească, pe motiv de distanță, nu voi putea fi mereu acolo și va trebui să cer date prin telefon pentru a ști ce se întâmplă acolo. .. Vezi mai mult

Ești gata să profiți și tu de Automatizare?

Permite-mi să îți arăt, într-o discuție de 30 minute, de ce peste 1000 de administratori de unitați de cazare din România aleg platforma Pynbooking pentru a reduce costurile, pentru a face operațiunile zilnice mai eficiente și pentru a îmbunătăți experiența oaspeților.

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.