Dacă vrei să scapi de agitația orașului și să redescoperi aventura în mijlocul naturii, Adventure Lake Resort este alegerea potrivită! Această destinație pitorească a fost deschisă în 2021, în incinta clubului Simared, o bază sportivă construită încă din 1973 pe malul lacului Firiza, din Maramureș. 

 

Resortul își valorifică la maximum locația izolată în beneficiul oaspeților, oferindu-le o evadare unică și experiențe complexe, chiar la poalele Munților Igniș, la doar 12 km de Baia Mare.

 

Complexul turistic are o capacitate de cazare de 12 persoane în 4 camere, cu o zonă comună (56 mp) care include o chicinetă complet echipată. Locația remote sporește atractivitatea activităților de aventură ale resortului, oferite sub formă de servicii suplimentare (drumeții, escaladă la stâncă, tururi e-bike, paddle boarding,închiriere de bărcuțe, tururi ATV pentru adulți și copii, kaiak, ski de tură, jungle park).

 

Resortul este și un deschizător de drumuri pentru că este prima unitate de cazare construită pe malul lacului Firiza din Baia Mare. Încă dinainte de deschiderea afacerii, echipa de management a înțeles că, din cauza locației izolate, vor avea nevoie de un sistem prin care să poată oferi clienților posibilitatea de cazare 24/7, chiar și fără o recepție fizică disponibilă non-stop. 

 

Provocări de business

 

Prima și cea mai mare provocare pentru Adventure Lake a fost automatizarea proceselor de check-in și check-out. Managementul complexului turistic dorea să ofere din start flexibilitate și disponibilitate continuă pentru a caza turiștii care veneau din diferite părți ale României sau chiar din afara țării. 

 

Deseori, aceștia ajung în locație la încheierea programului recepției fizice, de aceea era nevoie de un sistem care să asigure o Recepție digitală. 

 

Era important și ca fișele de cazare să poată fi completate online de către clienți, pentru „decongestionarea” personalului de la Recepție, care, în caz contrar, ar fi fost nevoit să le completeze manual. Acest lucru ar fi îngreunat procesul pentru oaspeți, ar fi generat erori, confuzii și nemulțumiri. 

 

În plus, Adventure Lake colaborează inclusiv cu personal sezonier, care se schimbă frecvent și nu are la dispoziție timpul necesar pentru a învăța să lucreze cu sisteme complicate de gestionare. 

 

Era nevoie încă de la început de o soluție eficientă, care să reducă la minimum timpul de instruire a noilor angajați, era necesar un sistem ușor de utilizat și intuitiv. 

 

Adventure Lake Resort a ajuns la Pynbooking încă de la debutul activității. Echipa a profitat de expertiza unui coleg cu experiență în domeniul ospitalității, care i-a ajutat la deschiderea locației. 

 

Acesta le-a recomandat platforma Pynbooking, pe care o cunoștea îndeaproape de la un alt hotel în care lucrase și unde era folosită cu succes.

 

În urma recomandării primite, Carina Taloș, manager de locație, a comparat Pynbooking cu alte soluții similare de pe piață însă a constatat că Pynbooking câștigă detașat pentru că oferă cele mai multe beneficii, inclusiv pentru dezvoltarea pe termen lung a Adventure Lake.

 

Soluția 

 

Odată ce managerul a luat decizia, a contactat echipa Pynbooking, care a ajutat-o să configureze rapid contul resortului în PMS (Property Management Systems). 

 

Au fost încărcate numărul de camere, tipul acestora, serviciile suplimentare oferite (turul lacului cu vaporașul electric, închiriere e-bike, drumeție Vîrful Igniș prin Izvoare etc.) și tarifele aferente. 

 

PMS-ul a fost apoi integrat cu Channel Manager pentru a prelua rezervări din mai multe platforme digitale (Paralela 45, Booking.com, EpicVisits, Travel Experience etc.).  

 

Generator Hotel Website a fost folosit pentru crearea unui nou website integrat pe propriul site sub formă de pagină de „Rezervă cazare”. 

 

Acest nou website este integrat nativ cu Booking Engine  pentru gestionarea și creșterea numărului rezervărilor directe. Următorul pas a fost sincronizarea calendarului cu platformele de rezervări partenere. 

 

Prin integrarea Guest APP,  Adventure Lake a reușit să ofere check-in și check-out online, în regim 24/7. Această aplicație de  de tip self service a permis și completarea online a fișelor de cazare de către oaspeți. 

 

Tot prin GuestAPP, platforma trimite automat cereri de recenzie pe e-mail către clienți, după check-out, care sunt ulterior postate pe site. 

 

Conducerea Adventure Lake Resort plănuiește extinderea complexului turistic, de aceea dorește să integreze în viitorul apropiat și serviciul cloud POS Restaurant, care le va permite să gestioneze toate activitățile afacerii (cazare, servicii și restaurant) dintr-o singură platformă și printr-un singur website, cu ajutorul Pynbooking. 

 

Configurarea acestor soluții s-a făcut rapid, totul a fost simplificat și mai mult prin suportul impecabil primit din partea echipei Pynbooking. 

 

„Serviciile de suport la Pynbooking sunt foarte prompte și bine organizate. În 5 minute de la deschiderea unui tichet [cerere de suport tehnic], primesc ajutor. Nu am așteptat niciodată prea mult pentru un răspuns. Totul este rezolvat aproape instantaneu”, a explicat Carina Taloș, manager Adventure Lake Resort. 


 

Beneficii 

 

Datorită noului website dedicat rezervărilor, creat cu Generator Hotel Website, Adventure Lake are o mai bună indexare în Google, website-ul propriu este mai vizibil în căutări iar turiștii găsesc afacerea mult mai ușor. 

 

Astfel, resortul a reușit să își crească rezervările directe venite prin intermediul site-ului la 45%, ceea ce se traduce prin comisione mai puține de plătit și reducerea dependenței de site-urile partenere, de tipul Booking.com. 

 

În plus, managerul Adventure Lake folosește la maximum potențialul rapoartelor, disponibile prin Pynbooking. Acestea îi sunt un adevărat ghid pentru gestionarea mai eficientă a încasărilor, pentru evidența clară a rezervărilor, identificarea camerelor care se vând mai bine și a celor unde e nevoie de îmbunătățiri. 

 

Aceleași rapoarte îi oferă informații despre durata medie a sejururilor, serviciile preferate de turiști și corelarea dintre rezervările de camere și cele de servicii. 

 

Datele oferite de Pynbooking ajută la o înțelegere mai bună a modului de funcționare a afacerii și a felului în care turiștii găsesc resortul. Rapoartele sunt utile și pentru planificarea acțiunilor de promovare, indicând ce servicii necesită o promovare mai intensă și când trebuie inițiate campanii de marketing.

 

Ce alte beneficii au făcut diferența pentru Adventure Lake, cu ajutorul Pynbooking? 

 

  • Automatizarea procesului de check-in/check-out pentru disponibilitate continuă de cazare, indiferent de oră. La sfârșitul programului recepției fizice, cheile camerelor sunt furnizate către clienți printr-un sistem de tipul „key box” securizat. 
     
  • Emiterea/trimiterea facturilor către oaspeți și apoi către contabilitate (integrare cu eFactura mulțumită Pynbooking) se realizează automat pentru reducerea sarcinilor manuale și a erorilor. 
     
  • Adventure Lake folosește în mod curent funcțiile „Oferte/Pachete Speciale” și „Vouchere și Discount-uri” pentru fidelizarea clienților și în relație cu turiștii care plănuiesc mai multe vizite în locație sau care vor să revină. Ele sunt foarte ușor de aplicat. Platforma este folosită și pentru crearea de pachete turistice complexe, care includ mai multe activități/servicii. 
     
  • Resortul a crescut vizibilitatea numeroaselor activități/servicii suplimentare oferite. Site-ul de rezervări creat cu Generator Hotel Website le permite clienților să selecteze activitățile dorite și să vadă tarifele pentru ele, odată cu transmiterea datelor de cazare. Adventure Lake a reușit să își rotunjească veniturile prin acest tip de cross-selling.

 

  • Îmbunătățirea imaginii afacerii prin confirmarea automată a rezervării. Clienții primesc un mesaj de confirmare pe telefon și sunt constant informați, în mod automat, prin Pynbooking. Guest APP încurajează feedback-ul, sporind numărul de review-uri primite. Astfel, ajută la creșterea credibilității și atrage noi clienți. 

 

  • Pynbooking este ideal și pentru angajații sezonieri ai complexului turistic, aceștia nu au nevoie de training pentru a folosi platforma. În prezent, 5-6 angajați ai Adventure Lake din Recepție utilizează Pynbooking cu ușurință. 

 

  • Creșterea numărului de integrări cu platforme de rezervări online prin Channel Manager. În plus, rapoartele deja amintite permit echipei Adventure Lake să știe exact care sunt partenerii care aduc oaspeți și unde este util să creeze promoții. 

 

 

„Pynbooking este o platformă care ne-a redus mult munca și ne ajută în toate activitățile, de la rezervări , la centralizarea datelor și conturarea campaniilor de promovare. Este un suport important pentru dezvoltarea afacerii. Ne ajută să știm cum stăm și ce avem de făcut, este ca un ghid în povestea noastră de digitalizare de la Adventure Lake”, a fost concluzia managerului Adventure Lake Resort, Carina Taloș. 


Ai nevoie de un sistem de gestiune complet? Solicita azi un demo gratuit aici


Gaudi Accommodation automatizează 95% dintre rezervări cu platforma Pynbooking

Descoperă cum Gaudi Accomodation reuseşte cu Pynbooking să gestioneze activitatea hotelieră fără recepționeri şi să ofere clienţilor o experienţă digitalizată, .. Vezi mai mult

Hotel Carpathia își atinge obiectivele de business cu Pynbooking

Localizat în Sinaia, Carpathia este un hotel de 4 stele cu  70 de camere, un centru de SPA luxos și un restaurant cu o capacitate de peste 100 de locuri. Pentru a diminua dependenţa de booking.com şi a creşte vânzările directe prin propriul website şi social media, hotelul Carpathia şi-a .. Vezi mai mult

Vox Maris Costinești se digitalizează cu Pynbooking

Descoperă cum soluțiile de la Pynbooking i-a ajutat să gestioneze ușor resortul și să aibă oaspeți mulțumiți. .. Vezi mai mult

Cum a reușit mega-complexul Zaga Zaga să ajungă la 95% rezevări online

M-a surprins simplitatea platformei şi configurarea facilă. Practic după o discuţie cu serviciul de suport, am reuşit să facem singuri transferul bazei de date, să creăm zonele de vânzare şi produsele, să definim preţuri, cote de TVA etc. Fără cunoştinţe tehnice şi fără prezenţa .. Vezi mai mult

Studiu de caz West Plaza Hotel se digitalizează cu Pynbooking

Descoperă cum specialiștii Pynbooking au ajutat echipa să-și automatizeze activitatea și să crească satisfacția clienților. .. Vezi mai mult

Villa Ermitage triplează numărul de rezervări directe în 12 luni de utilizare Pynbooking

Află detalii despre cum au reușit să își tripleze numărul de rezervări online într-un an cu ajutorul Pynbooking. .. Vezi mai mult

Vila Anca din Sibiu elimină riscul de overbooking cu Pynbooking

Pensiune cu aproape 20 ani de existenţă, Vila Anca din Sibiu a fost redeschisă recent, după ce afacerea de familie a fost preluată de noua generaţie de antreprenori. Lipsiţi de experienţă în Horeca, dar cu studii de economie și drept, Anca și Alin şi Moldovan au refăcut pensiunea .. Vezi mai mult

Digitalizare la Casa Cranța. Chapeau!

Casa Cranța este “un petit Chateau”, proiectat de arhitectul Smigelchi Victor în anii 1930, în stil Brâncovenesc și care rămâne în memoria turiştilor prin panorama de excepţie spre Tâmpa şi centrul istoric al Braşovului. .. Vezi mai mult

Experiment avangardist în Bucovina: case de la 1800 combinate cu servicii cloud

"În pensiunea de la Suceava lucram ceva mai empiric, date notate pe agenda și diagrame în creion pentru rezervări. Mi-am dat seama rapid că la Vatra Boierească, pe motiv de distanță, nu voi putea fi mereu acolo și va trebui să cer date prin telefon pentru a ști ce se întâmplă acolo. .. Vezi mai mult

Ești gata să profiți și tu de Automatizare?

Permite-mi să îți arăt, într-o discuție de 30 minute, de ce peste 1000 de administratori de unitați de cazare din România aleg platforma Pynbooking pentru a reduce costurile, pentru a face operațiunile zilnice mai eficiente și pentru a îmbunătăți experiența oaspeților.

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.