Vegheată de Crucea eroilor de pe vârful Caraiman, Villa Ermitage este o afacere de familie din Bușteni, care oferă turiștilor un popas de relaxare ca in Alpii Francezi.  Gândită pe o structura tipic franțuzească si construită cu materiale eco friendly, Vila Ermitage are 12 spații de cazare, o sala de conferințe precum și servicii de luat masa. 

 

Provocări de business

Mulțumită calității serviciilor oferite, numărul oaspeților Vilei Ermitage a crescut constant. În timp, administrarea rezervărilor cu tabele de tip Excel a fost depășită. Implica multă muncă manuală, iar în lipsa unei centralizări în timp real unitatea de cazare se confrunta cu situații de overbooking. 

 

Pentru a evita astfel de erori, proprietarii Villa Ermitage au decis să utileze o soluție digitală modernă și au optat pentru platforma Pynbooking.

 

Soluția

După primele discuții cu echipa Pynbooking, Vila Ermitage a adoptat o serie de schimbări  necesare pentru îmbunătățirea activității.  Primul pas a fost utilizarea PMS Cloud Hotel pentru înregistrarea și procesarea centralizată a rezervărilor prin-un Channel Manager sincronizat cu 9 platforme online. 

 

A urmat actualizarea site-ului proprietății si integrarea cu Booking Engine. Astfel a putut fi adăugat un buton Rezervă acum, cu 0% comision, pentru facilitarea rezervărilor online direct din site și de pe pagina de Facebook, prin diverse campanii de marketing. 

 

Pentru eliberarea bonurilor fiscale într-o manieră eficientă, platforma Pynbooking a fost integrată cu o casă de marcat Datecs.

 

 

Rezultate 

 

Prin adoptarea platformei Pynbooking, reprezentanții Vilei Ermitage se bucură de:

  • Triplarea numărului de rezervări directe realizate prin site-ul propriu, la un de la începerea utilizării platformei Pynbooking 
  • Utilizarea programul de gestiune al proprietății de pe orice dispozitiv conectat la Internet, în special de pe smartphone.
  • Gestionarea eficientă a campaniilor de promovare pe pagina de Facebook.
  • Creșterea numărului de platforme de rezervări online prin intermediul cărora își promovează ofertele, ceea ce a mărit gradul de ocupare al unității
  • Ajustarea dinamică a tarifele camerelor în funcție de sezon. 
  • Oaspeți mai mulțumiți, întrucât au eliminat riscul overbooking-ului.
  • Câștig de timp prin automatizarea proceselor zilnice 

 

 


Gaudi Accommodation automatizează 95% dintre rezervări cu platforma Pynbooking

Descoperă cum Gaudi Accomodation reuseşte cu Pynbooking să gestioneze activitatea hotelieră fără recepționeri şi să ofere clienţilor o experienţă digitalizată, .. Vezi mai mult

Hotel Carpathia își atinge obiectivele de business cu Pynbooking

Localizat în Sinaia, Carpathia este un hotel de 4 stele cu  70 de camere, un centru de SPA luxos și un restaurant cu o capacitate de peste 100 de locuri. Pentru a diminua dependenţa de booking.com şi a creşte vânzările directe prin propriul website şi social media, hotelul Carpathia şi-a .. Vezi mai mult

Vox Maris Costinești se digitalizează cu Pynbooking

Descoperă cum soluțiile de la Pynbooking i-a ajutat să gestioneze ușor resortul și să aibă oaspeți mulțumiți. .. Vezi mai mult

Cum a reușit mega-complexul Zaga Zaga să ajungă la 95% rezevări online

M-a surprins simplitatea platformei şi configurarea facilă. Practic după o discuţie cu serviciul de suport, am reuşit să facem singuri transferul bazei de date, să creăm zonele de vânzare şi produsele, să definim preţuri, cote de TVA etc. Fără cunoştinţe tehnice şi fără prezenţa .. Vezi mai mult

Studiu de caz West Plaza Hotel se digitalizează cu Pynbooking

Descoperă cum specialiștii Pynbooking au ajutat echipa să-și automatizeze activitatea și să crească satisfacția clienților. .. Vezi mai mult

Villa Ermitage triplează numărul de rezervări directe în 12 luni de utilizare Pynbooking

Află detalii despre cum au reușit să își tripleze numărul de rezervări online într-un an cu ajutorul Pynbooking. .. Vezi mai mult

Vila Anca din Sibiu elimină riscul de overbooking cu Pynbooking

Pensiune cu aproape 20 ani de existenţă, Vila Anca din Sibiu a fost redeschisă recent, după ce afacerea de familie a fost preluată de noua generaţie de antreprenori. Lipsiţi de experienţă în Horeca, dar cu studii de economie și drept, Anca și Alin şi Moldovan au refăcut pensiunea .. Vezi mai mult

Digitalizare la Casa Cranța. Chapeau!

Casa Cranța este “un petit Chateau”, proiectat de arhitectul Smigelchi Victor în anii 1930, în stil Brâncovenesc și care rămâne în memoria turiştilor prin panorama de excepţie spre Tâmpa şi centrul istoric al Braşovului. .. Vezi mai mult

Experiment avangardist în Bucovina: case de la 1800 combinate cu servicii cloud

"În pensiunea de la Suceava lucram ceva mai empiric, date notate pe agenda și diagrame în creion pentru rezervări. Mi-am dat seama rapid că la Vatra Boierească, pe motiv de distanță, nu voi putea fi mereu acolo și va trebui să cer date prin telefon pentru a ști ce se întâmplă acolo. .. Vezi mai mult

Ești gata să profiți și tu de Automatizare?

Permite-mi să îți arăt, într-o discuție de 30 minute, de ce peste 1000 de administratori de unitați de cazare din România aleg platforma Pynbooking pentru a reduce costurile, pentru a face operațiunile zilnice mai eficiente și pentru a îmbunătăți experiența oaspeților.

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.