Vegheată de Crucea eroilor de pe vârful Caraiman, Villa Ermitage este o afacere de familie din Bușteni, care oferă turiștilor un popas de relaxare ca in Alpii Francezi. Gândită pe o structura tipic franțuzească si construită cu materiale eco friendly, Vila Ermitage are 12 spații de cazare, o sala de conferințe precum și servicii de luat masa.
Provocări de business
Mulțumită calității serviciilor oferite, numărul oaspeților Vilei Ermitage a crescut constant. În timp, administrarea rezervărilor cu tabele de tip Excel a fost depășită. Implica multă muncă manuală, iar în lipsa unei centralizări în timp real unitatea de cazare se confrunta cu situații de overbooking.
Pentru a evita astfel de erori, proprietarii Villa Ermitage au decis să utileze o soluție digitală modernă și au optat pentru platforma Pynbooking.
Soluția
După primele discuții cu echipa Pynbooking, Vila Ermitage a adoptat o serie de schimbări necesare pentru îmbunătățirea activității. Primul pas a fost utilizarea PMS Cloud Hotel pentru înregistrarea și procesarea centralizată a rezervărilor prin-un Channel Manager sincronizat cu 9 platforme online.
A urmat actualizarea site-ului proprietății si integrarea cu Booking Engine. Astfel a putut fi adăugat un buton Rezervă acum, cu 0% comision, pentru facilitarea rezervărilor online direct din site și de pe pagina de Facebook, prin diverse campanii de marketing.
Pentru eliberarea bonurilor fiscale într-o manieră eficientă, platforma Pynbooking a fost integrată cu o casă de marcat Datecs.
Rezultate
Prin adoptarea platformei Pynbooking, reprezentanții Vilei Ermitage se bucură de:
- Triplarea numărului de rezervări directe realizate prin site-ul propriu, la un de la începerea utilizării platformei Pynbooking
- Utilizarea programul de gestiune al proprietății de pe orice dispozitiv conectat la Internet, în special de pe smartphone.
- Gestionarea eficientă a campaniilor de promovare pe pagina de Facebook.
- Creșterea numărului de platforme de rezervări online prin intermediul cărora își promovează ofertele, ceea ce a mărit gradul de ocupare al unității
- Ajustarea dinamică a tarifele camerelor în funcție de sezon.
- Oaspeți mai mulțumiți, întrucât au eliminat riscul overbooking-ului.
- Câștig de timp prin automatizarea proceselor zilnice