Se impun noi modalități de Check-in

Ne așteptăm ca în perioada următoare, turiștii să fie mult mai preocupați de siguranța și sănătatea lor, să fie mai selectivi, să își aleagă cu grijă mai mare serviciile, mergând mai mult pe principiul calității, decât pe cel al cantității.

Întrucât sistemele PMS folosite de hotelieri influențează direct experiența de ședere a oaspeților, este necesar ca hotelierii să se adapteze.

Prima schimbare va fi în modul de a primi fiecare oaspete. 

Va fi necesară organizarea unei recepții fără contact fizic, de exemplu, prin folosirea solutiilor PMS ce permit Check-in Online, e-Signature si Room Service. La fel pentru check-out, Check-out Rapid și Plata Online, direct din contul oaspetelui.

PMS-ul Pynbooking este dezvoltat în dublu-sens: spre hotelier și spre oaspetele acestuia.

Astfel, venim în întâmpinarea propriilor clienți și oferim gratuit Aplicația Guest Self Service, atât celor peste 500 echipe hoteliere dintre cele mai inovative, cât și oaspeților lor. Vezi AICI o parte dintre echipele hoteliere inovative.

Aplicația Guest Self Service înlocuiește vechile sisteme necesare oaspetelui la check-in cu unele noi, actuale, axate pe o experiență cât mai plăcută a acestuia, atât înainte de sosire, cât și în timpul și după încheierea șederii.
 
 

Check-in Online

Vechiul Check-in, care presupunea ca fișa de cazare să fie tiparită este înlocuit cu Check-in Online, care presupune o fișă de cazare electronică:

   • PMS-ul Pynbooking primește rezervarea de oriunde și îi transmite oaspetelui automat, prin SMS și / sau email invitația de a se conecta la aplicația Guest Self Service.

   • Odată ce oaspetele primește SMS, poate să intre în aplicație dintr-un (1) singur click pe link-ul din text.

   • Fără să downloadeze și să instaleze nici o aplicație. Fără user și parolă, oaspetele poate să deschidă aplicaţia pe propriul telefon, să vizualizeze rezervarea și să descopere că fiecare acțiune legată de rezervarea sa are un buton dedicat și intuitiv.

   • Oaspetele poate să semneze fișa de cazare și să efectueze check-in online.

   • Oaspetele poate să adauge alte persoane pe cameră, care la rândul lor pot să își efectueze check-in-ul online.
 

 

Pick Up Key

   • Oaspetele poate să își ridice e-key-ul / codul de acces și să îl tasteze pe poarta proprietății, la intrarea în hotel, în lift, la camera sa. Ajuns în fața ușii, oaspetele poate să tasteze codul pentru acces în cameră sau sa deschidă ușa direct din aplicație, apăsând pe butonul dedicat.

Concluzia? Tocmai ai descoperit cum să oferi oaspeților tăi posibilitatea de a se caza, respectând standardele actuale de distanțare fizică. Procesul este 100% fără contact fizic.
 

 

Room Service 

• Aflat în cameră, oaspetele poate să deschidă smartphone-ul, să acceseze Room Service-ul din propria aplicație, analizând meniul, pentru a face o comandă.

• Comanda se transmite direct la bucătărie, prin funcția Live Monitor. Room Service-ul livrează produsele și apasă în Live Monitor butonul "comandă livrată".
 

 

Make a clean room & Do not disturb

• După terminarea mesei, oaspetele decide să iasă la o plimbare.
Direct din aplicație, înainte de a părăsi camera, poate să solicite o curățare a camerei, apăsând pe butonul "Make a clean room", iar departamentul Housekeeping este atenționat direct.

• Imediat ce revine în cameră, oaspetele decide să se odihnească. Poate să acceseze aplicația și să apese pe butonul "Do not disturb", iar departamentul Housekeeping este atenționat direct.

 


Check-out Rapid + Pay Online + Review Online

• La finalul șederii, pentru a efectua check-out-ul, oaspetele poate să acceseze aplicația, unde găsește produsele / serviciile listate, pe care le poate achita online, de pe propriul telefon, apăsând butonul "Pay Now".
Factura se generează automat.


 

Beneficiile utilizării aplicației Guest Self Service


• Conferă hotelului atributul de hotel smart și îi crește notorietatea.
• Limitează interacțiunea angajaților din hotel cu oaspeții.
• Angajații scutesc o cantitate considerabilă de timp și de hârtie, eliminând birocrația de la recepție și astfel, participând la salvarea planetei.
• Aplicația Guest Self Service nu se instalează și nu se downloadează, ci se accesează pur și simplu. Utilizarea acesteia îl ajută pe oaspete să aibă o ședere ușoară și îl ajută în a-și satisface nevoia de odihnă, fără cel mai mic efort.
 

 


Înlocuiește și tu vechiul mod de a interacționa cu oaspeții tăi.
Solicită AICI o ofertă Pynbooking. Dacă totuși ai întrebări, contactează-ne AICI, suntem online să-ți răspundem.

Te încurajăm să te alături hotelierilor smart!

 

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.