Bine te-am găsit!
Pandemia și restricțiile sale aferente au afectat viața a milioane de oameni și afaceri din întreaga lume. Turismul parcă a intrat și el în lockdown, ceea ce a dus la amânarea evenimentelor din 2020 și scăderea numărului de turiști. Se estimează că industria HoReCa va înregistra o scădere cu până la 80% pe plan european. Se mai poate spune că vor supraviețui cei puternici? Nu. Și ei sunt afectați. Vor supraviețui cei care se adaptează, fie că-s mici, fie că-s mari. Ce înseamnă adaptare? Digitalizare.
În orice industrie, concluzia jucătorilor pe piață a fost să treacă în online. În timp ce unele companii s-au prăbușit, altele au excelat.
Hotelul tău unde te situează în această ecuație?
Tehnologia și rolul ei în era Covid19
În 2021, tehnologia va conta mai mult ca oricând. Noi considerăm că va fi partenerul ideal care va ajuta hotelierii nu doar să economisească, ci și să respecte regulile de distanțare socială. De aceea, ne-am axat pe soluții adaptate nevoilor reale și de moment pe care le are o afacere din HoReCa.
Iată cum îți poate ajuta tehnologia, concret, hotelul, în pandemie.
#1 Distanțare socială
Nici nouă nu ne place. Însă, trebuie să ne obișnuim, căci acesta este noul „normal”. Tehnologia te ajută să menții distanțarea socială în hotelul tău, prin:
- Check-in și check-out făcut direct de oaspete, de pe telefon sau de pe o tabletă plasată la recepția hotelului tău, cu aplicația Kiosk Hotel.
- Acces în camere prin cod QR sau cod numeric, trimis prin SMS sau email oaspeților. Astfel, aceștia nu mai trebuie să ceară cheie de la recepție.
- Sistem de plăți online, pentru că toată lumea are această posibilitate, iar folosirea banilor cash nu mai este încurajată în contextul răspândirii microbilor.
- Comenzi la restaurantul tău plasate direct de pe telefonul sau tableta clienților, prin accesarea meniului tău digital interactiv. Comenzile sunt transmise automat la bucătărie pe un monitor live.
Astfel, interacțiunea cu personalul tău este redusă la minimum.
#2 Contact fizic redus și comunicare îmbunătățită
Acum câțiva ani, puțini erau cei care evitau contactul fizic. Din natura noastră, ca oameni, am fost obișnuiți să fim apropiați și să stăm în grupuri. Acum, contactul redus a devenit normalitate. Iar tehnologia are aici un cuvânt de spus.
Ai ocazia să reduci punctele de contact cu oaspeții hotelului tău prin folosirea unei tablete cu acces la aplicația Kiosk Hotel, de pe care aceștia pot face check-in, check-out și să obțină cheia de acces în cameră, în format digital.
În plus, pentru orice servicii suplimentare pe care le solicită oaspeții, le oferi aplicația Guest Self Service. De aici ei pot completa fișa de cazare și o pot semna electronic, pot solicita room service sau curățenie în cameră, pot efectua plăți online, pot cere să nu fie deranjați și să lase o recenzie la final, după ce au părăsit locația.
Astfel, întreaga comunicare cu oaspeții tăi s-a mutat online și nici măcar nu e nevoie ca aceștia să se întâlnească, fizic, cu personalul tău.
#3 Cozi la recepție, eliminate
Totul se va face digital. Hotelurile smart din România au început deja, unele chiar de câțiva ani. Pentru că oaspeții au acces în cameră printr-o cheie virtuală (eKey), își pot face online check-in și check-out și pot cere servicii online, ce rost mai are să aștepte la recepție?
Unele hoteluri au mers mai departe și au ales chiar să renunțe la recepție. Astfel, oaspetele își oferă datele personale din momentul în care face rezervarea online și completează fișa de cazare direct de pe telefon, din aplicația Guest Self Service.
#4 Lucru de acasă, în domeniul hotelier
Dacă în alte industrii se poate, de ce nu s-ar putea și la noi? Fie managerul de hotel, fie managerul de rezervări sau de stocuri ar putea lucra de acasă sau de oriunde au o conexiune la internet.
Pentru asta există un PMS inteligent, care te ajută să înregistrezi, operezi și să facturezi rezervările, chiar dacă lucrezi de acasă. Rezervările sunt procesate tot aici și sincronizate pe toate platformele unde hotelul tău este prezent, cu ajutorul unui Channel Manager. Tot din PMS, de pe orice laptop, cu user și parolă, intri în sistem și vezi rapoarte privind rezervările, stocurile și situația contabilă.
Ai cheltuieli minime, nu plătești nici măcar un server și nu aloci nici măcar 1 MB pe computerul tău. Totul se face în Cloud.
#5 Fișe de cazare și alte formulare, digitalizate
Scapă de hârțogăraie! Rezervarea ajunge în PMS și de aici se trimite automat factura. Odată ce plata e confirmată, PMS-ul trimite invitație pentru a face check-in-ul online. Oaspetele își completează fișa de cazare și primește cheia de acces în cameră, fără să mai treacă pe la recepție. Așa că, ce rost are să mai ții hârtii aici?
În plus, cu ajutorul aplicației Guest Self Service, oaspeții pot solicita să nu fie deranjați, pot consulta meniul digital de la bucătărie, pot face comenzi în cameră și pot face check-out, tot digital. Nu mai e nevoie de hârtii și pliante în camere, nici de semne cu „Nu deranjați”.
Tu asigură-le doar WiFi în cameră. În rest, se vor descurca singuri.
#6 Plata la distanță
Așa cum aproape orice se poate comanda și plăti online, de ce nu s-ar putea proceda la fel cu serviciile hotelului tău? Nu mai umbla cu cash, redu riscul infectare și primește banii direct în cont.
Oferă-le oaspeților tăi ocazia de a plăti online, în mod securizat, din email, din browser pe site-ul hotelului sau în Guest Self Service App. E simplu, e igienic, e rapid!
#7 Adio, muncă manuală
În trecut și, din păcate, încă în unele hoteluri, rezervările sunt procesate manual. Oaspeții își fac check-in la recepție și stau la coadă să completeze fișe. Comenzile la restaurant se iau cu pixul și carnețelul, iar datele sunt păstrate în registre groase și prăfuite.
Recepționerii folosesc un soft învechit sau un Excel și pierd ore în șir cu procese repetitive. Unde mai pui că facturile se completează de mână?
Toate astea se poate elimina din hotelul sau restaurantul tău. Cu un PMS inteligent în cloud, un sistem Channel Manager și un Booking Engine, ai scutit ore întregi de muncă manuală.
Ținem la timpul angajaților tăi, așa cum ținem la banii tăi.
Ai un restaurant? Avantajele tehnologiei nu se opresc aici!
#8 Meniu digital
Prezintă-ți produsele în mod atractiv, la un link distanță de oaspeții tăi! Fie pe site, pe Facebook sau în Guest Service App, lasă-i să-l acceseze și să comande ce vor direct de aici.
Unde mai pui că poți actualiza meniul când e nevoie, în câteva secunde, de pe orice computer sau telefon?
#9 Livrare la domiciliu
Pentru a trece peste criza generată de pandemie, multe restaurante și-au listat meniul pe platformele și aplicațiile de comenzi online cu livrare la domiciliu. Însă, ce ai spune să ai propriul portal online de livrări, ca să vinzi online fără comisioane?
#10 POS restaurant
Preia comenzile rapid, de pe telefon sau tabletă, cu ajutorul soft-ului POS restaurant. Comunică la bucătărie și/sau la bar comenzile și elimină notițele pe carnețele. Facturează automat orice comandă și facilitează-le clienților plata online sau contactless. E simplu, e ieftin și te ajută să menții distanțarea socială!
Primești cu digitalizarea?
Știm că și ție pandemia ți-a afectat viața și afacerea. Și nouă la fel. De aceea, e momentul să fim uniți, mai mult ca niciodată.
De asta am creat soluții de digitalizare pentru hoteluri care să le ajute să se adapteze, să treacă cu bine peste situația actuală și să supraviețuiască. Nu ai nevoie de infrastructură IT sau de alte investiții ca să implementezi tot ce am scris mai sus.
La Pynbooking oferim cele mai eficiente, complete și moderne soluții pentru industria HoReCa din România.
Te invităm să afli toate beneficiile pe care le au antreprenorii care dețin Pynbooking. Hai să stăm de vorbă. Nu te costă nimic.