Campeador Inn este unul dintre cele mai noi și mai moderne hoteluri de 4 stele din Cluj-Napoca. Situat la doar 5 kilometri de Aeroportul Internațional Avram Iancu, Campeador Inn oferă 44 de camere, două săli de conferință, parcare privată, un lounge comun și un restaurant. Un aspect interesant legat de Campeador Inn este că hotelul a readus la viață un imobil vechi și deteriorat, cu ajutorul tehnologiilor moderne și al digitalizării.
 

"Am transformat un fost cămin într-o clădire nouă complet sistematizată printr-un sistem digitalizat care ne ajută să primim oaspeți în hotelul nostru fără interacțiune umană cu recepţia. Acest sistem este unul complet nou, Este primul hotel de 4 stele din România care este complet digitalizat", afirmă Iulia Popa, director comercial, Campeador Inn.
 

Campeador Inn a implementat un sistem inteligent de gestiune hotelieră și cazare a oaspeților, care oferă o experiență complet digitală. Acest sistem automatizează întreg procesul de rezervare, de la check-in și acces în cameră, la check-out și plată. Integrează are două componente majore: platforma de management hotelier Pynbooking și sistemele inteligente de acces și control de la Calirom.
 

Dorința noastră este că fiecare oaspete care ne pășește pragul să aibă o experiență lipsită de griji, într-un mediu plăcut, la care să se întoarcă cu drag.”... este mesajul de întâmpinare de pe site-ul Campeador Inn și convingerea care a stat la baza proiectului de digitalizare.
 

Experiență mobilă și digitală

Cu ajutorul Pynbooking și Calirom, Campeador Inn a digitalizat complet interacţiunea cu oaspeţii şi a automatizat operaţiunile specifice. Mulțumită aplicaţiei mobile GuestApp din Pynbooking a codurilor QR şi a sistemelor inteligente de acces, oaspeţii fac totul de pe telefonul mobil: rezervare, check-in, acces în hotel şi cameră, control lumini şi temperatură, room service, comenzi în restaurant, checkout și plată.
 

La rezervare (pe site-ul hotelului sau pe orice platformă digitală) oaspetele primeşte un mesaj pe telefon. Mesajul conţine un link unic personalizat care va deschide aplicaţia mobila, prin care va putea face oricare dintre aceste operaţiuni. Fără instalare şi fără date de autentificare, indiferent de telefonul deţinut sau platforma acestuia (Android, iOS)
 

Tot din GuestApp, clienții pot cere să le fie curățată camera și pot să aleagă intervalul în care să nu fie deranjați. Codurile QR au înlocuit și meniurile clasice în restaurantul hotelului. Oaspeții trebuie să le scaneze cu telefonul mobil pentru a-și comanda simplu și rapid mâncarea preferată.
 

Pentru mai multe informaţii despre GuestApp citiţi articolul: Self-service în turism: experiență digitală pentru oaspeți, efort mai mic pentru tine
 

Conducerea Campeador Inn consideră că oaspeţii reacţionează pozitiv la digitalizare, ceea ce îmbunătăţeşte comunicarea, relaţiile şi experienţa avut în locaţie. În mod curent, hotelul este evaluat ca Superb pe Booking, pe Google 90% dintre recenzii au acordat 5 stele din 5, iar pe platforma Pynbooking (rezervări prin propriul site) este evaluat ca Excelent cu un scor de 9.6 din 10.

Alături de digitalizare, Campeador Inn investeşte şi în sustenabilitate. Hotelul este dotat și cu panouri fotovoltaice pentru a reduce consumul de electricitate, iar în camere există senzori care anunță sistemul să oprească automat curentul în momentul în care nu mai există mișcare.
 

Vrei să treci la digitalizare și automatizare și să derulezi un proiect similar celui de al Campeador Inn? Solicită chiar acum un demo cu Pynbooking, iar consultanții noștri te vor ajuta să iei cea mai bună decizie.


Solicită un demo chiar acum!

 

 

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.