Ce face un majordom? Este ghidul oaspeților tăi și se ocupă de crearea unei experiențe memorabile pentru aceștia. El se ocupă de comunicarea cu oaspeții, îi întâmpină la sosire, le oferă cheia de la cameră, se asigură că au o ședere plăcută și este alături de ei la plecare. Ți-ai dori să ai sau ai deja un majordom în unitatea ta de cazare?
Să nu uităm că suntem în era Covid19 și trebuie să reduci, pe cât posibil, contactul dintre personalul tău și oaspeți. Însă, cum faci asta fără să ai un angajat dedicat să se ocupe de acest proces? Lasă tehnologia să fie majordomul tău!
Peste 90% din oaspeții tăi folosesc smartphone sau tabletă. Pandemia a făcut ca peste 80% dintre ei să prefere o unitate de cazare unde nu trebuie să aștepte la cozi, iar contactul fizic cu personalul de la hotel sau restaurant este redus la maximum.
Așa că, stimate hotelier, îți prezentăm Guest App!
Oferă o experiență memorabilă și sigură oaspeților tăi, încă dinainte de sosire. Ușurează munca angajaților și ferește-i de orice pericol, pentru că nu va mai fi nevoie să aibă contact cu oaspeții. Îți digitalizezi hotelul până în cele mai mici detalii, fără a schimba fluxul de rezervare – comunicare – sosire - ședere – plecare al oaspeților tăi.
Majordom pentru oaspeți, asistent pentru personalul hotelier
Fie că deții proprietăți pe care le închiriezi în regim hotelier sau unități de cazare cu un număr mai mic sau mai mare de camere, ai nevoie de un software care se adaptează pe sistemul tău de lucru și ușurează munca tuturor celor implicați.
Cu Guest App, toată lumea are de câștigat:
- oaspeții, pentru că au parte de o experiență de cazare 100% contactless și rămân cu o impresie plăcută,
- angajații, pentru că păstrează distanța față de oaspeți, li se eliberează timp prețios și se pot ocupa strict de procesele din spatele ghișeului de recepție,
- managerul, pentru că primește recomandări pozitive și reclamă gratuită de la oaspeți, cât și respect de la angajați, care vor fi mai productivi știindu-se în siguranță.
Guest App este simplu de folosit. Nici măcar nu e o aplicație mobilă pe care oaspeții să și-o instaleze, ci o soluție web optimizată pentru mobil pe care aceștia o accesează cu un nume de utilizator și o parolă. Aici au toate informațiile referitoare la șederea lor și au acces la serviciile pe care le oferă hotelul tău.
Ia să vedem cum arată o zi din viața acestui majordom virtual.
Întâmpină oaspeții
Cu puțin timp înainte de a începe sejurul, oaspetele tău primește un mesaj pe telefon sub formă de SMS, dar și un email, cu link la check-in online.
Apasă pe acel link și își completează fișa de cazare în format electronic. Tot aici o poate și semna, fără să fie nevoie de hârtii sau de timp de așteptare la recepție.
La sosirea în unitatea de cazare, oaspetele primește pe email link-ul de înregistrare în Guest App, chiar de la ora la care începe sejurul lui și se poate caza în cameră. La apăsarea acestui link, primește cheia de acces în cameră, sub formă de cod numeric sau cod QR, în funcție de sistemul de yale. Dacă folosești yale clasice, atunci oaspetele tău primește, tot în Guest App, instrucțiunile pentru a găsi cheia sau cartela de acces, ca să nu fie nevoie să treacă pe la recepție.
Astfel, nu mai e nevoie de recepționer care să-ți întâmpine oaspetele. Nici măcar nu e nevoie de recepție, totul se face de pe telefon, tabletă sau laptop, la orice oră permiți tu, chiar și noaptea!
Face șederea mai plăcută
Pe parcursul sejurului, oaspetele nici nu trebuie să interacționeze cu personalul tău. De fapt, pentru a apela la orice serviciu, nici nu trebuie să aibă la el bani cash.
Majordomul Guest App este acolo, 24/24, disponibil, să ofere toate informațiile de care are nevoie, inclusiv meniul de la restaurant și meniul de room service, dacă hotelul tău oferă această posibilitate. Oaspetele poate lăsa comentariu, dacă dorește instrucțiuni speciale pentru anumite preparate (de exemplu: fără verdeață în supă, băutura să nu fie rece, masa să fie adusă pe terasă etc). Dacă are minibar, dacă vrea să nu fie deranjat, dacă vrea curățenie în cameră, masaj sau transfer aeroport, toate aceste servicii pot fi comandate din Guest App.
Simplu ca bună ziua!
Îl însoțește până la ieșire
Ca orice majordom dedicat, Guest App e alături de oaspetele tău și la check-out, și la plecare. Ba chiar îi trimite mesaj după ce a ajuns la următoarea destinație să îl întrebe dacă experiența a fost plăcută și îi solicită să lase o recenzie.
După check-out, el primește factura pe email cu toate serviciile de care a beneficiat și poate achita online, chiar și prin Google Pay sau Apple Pay, din două click-uri.
Oferă-le controlul și fă-i să se simtă ca niște nobili
Fiecare punct de legătură dintre oaspete și unitatea de cazare contribuie la formarea unei impresii. Fiecare detaliu decide dacă vor avea o ședere plăcută sau dacă le va fi umbrită de un aspect negativ, precum ar fi coada de la recepție sau nerespectarea măsurilor de protecție împotriva Covid.
Așadar, nu scăpa nimic din vedere. Asta înseamnă digitalizarea în hotelul tău: să lași un software să se ocupe de procesele repetitive și să elibereze personalul tău de o muncă ce le-ar pune în pericol sănătatea.
Beneficiile de a avea un majordom virtual sunt pentru toată lumea. Crede-ne, mai ales în perioada asta, hotelurile care folosesc Guest App au primit numai aprecieri!
Află mai multe despre Guest App și testează gratuit soluția și pe site-ul nostru.
La Pyn, vrem să îți oferim cele mai eficiente, complete și moderne soluții pentru industria HoReCa din România.
Află toate beneficiile pe care le au antreprenorii care dețin deja Pynbooking, pe www.pyn.ro