Vrei să rămâi pe linia de plutire? 2021 e un an decisiv pentru mulți dintre colegii și partenerii noștri din industria HoReCa. Iată cum să depășești obstacolele anului trecut: citește și adaptează-ți afacerea la trendurile anului curent.
Ideea de trend e centrată pe noutate și viteză. Află cele mai recente trenduri care au prins contur încă din 2020 și vezi cum îți poți adapta afacerea în funcție de noile direcții. Contextul actual impune orientarea spre digital pe care mulți o amână de ani de zile. Acum e momentul să înțelegi preferințele potențialilor clienți și să acționezi în consecință.
De ce adaptarea la trenduri îți aduce clienții direct la ușă
Anul 2020 ne-a tras pe toți de mânecă, iar industria HoReCa a fost printre cele mai afectate. Dacă pandemia te-a surprins cu un sistem de gestiune de pe vremea faraonilor și un munte de fișe de rezervare, conștiincios printate pe hârtie, acum e timpul să te desprinzi de trecut.
În contextul actual, trimitem nostalgia la naftalină. Deciziile se fac rapid și digitalizarea e obligatorie pentru că îți propulsează afacerea direct în preferințele clienților.
Vezi cele mai populare trenduri pentru 2021 și dezvoltă-ți afacerea în funcție de ele.
#1 Distanțarea îți aduce oaspeții mai aproape
Sună paradoxal, dar în vremuri de pandemie, clienții se așteaptă să le creezi condiții optime pentru respectarea măsurilor de siguranță. Ești contactless, ești de încredere. Unitățile de cazare care deja ofereau servicii contactless au ajuns în topurile oaspeților, iar reviewurile pozitive au explodat pe platformele de promovare aferente.
Din 2020, siguranța contează. Și avem dreptate. Niciun hotelier nu dorește să-și expună angajații și oaspeții la risc. În plus, gestionarea inadecvată a situației are efecte imediate asupra afacerii tale: scăderea drastică a numărului de rezervări și implicit a veniturilor.
Digitalizarea ne salvează și de data asta. Guest App le face pe toate în locul tău pentru că oferă oaspeților o experiență de cazare 100% contactless. Oaspeții tăi primesc prin e-mail și prin SMS un link din partea unității tale de cazare care îi ajută să facă rezervarea online pe loc.
Venirea la hotel, plecarea și chiar plata serviciilor se fac online, fără nicio interacțiune între angajații tăi și oaspeți.
#2 Călătorești mai aproape de casă
Pentru cel puțin 3 luni din 2020, tot mapamondul a călătorit din sufragerie în bucătărie. Parcurgerea unui traseu atât de palpitant ne-a făcut pe toți să ne gândim serios la vacanțe petrecute în țară, în locuri mai apropiate de casă.
Acum e șansa ta. Îmbunătățește-ți serviciile, garantează siguranță și promovează-te zi-lumină pe toate platformele de socializare pe care le ai la dispoziție. Dacă ai un tur virtual al unității tale de cazare, scoate asul din mânecă și atrage oaspeții printr-o atmosferă familiară. E demonstrat că social media te ajută să obții mai multe rezervări.
#3 Livrare promptă și încă ceva în plus
Statul acasă pe timp de pandemie a ridicat livrarea la rang de artă. Atât doar că pe partea de livrare la domiciliul clientului, concurența e mare. Dacă ai un bar sau un restaurant, îți crești vânzările printr-o livrare promptă direct la ușa clientului. Cel mai bine este să ieși în evidență prin modalitatea ta de livrare.
Ofertele la produse diferite sunt întotdeauna binevenite. La fel de binevenit este și modulul Delivery care îți permite să preiei simultan mai multe comenzi, fără ca angajații tăi să își piardă timpul cu apelurile telefonice.
Folosește texte inspirate și fotografii ale celor mai apetisante preparate pentru a atrage clienții. Meniul digital e ușor de accesat chiar și de către bunicii noștri care au calculator sau smartphone, iar plata se face tot online, în deplină siguranță atât pentru tine, cât și pentru clienți.
#4 Fiecare oaspete e unic
Smartphone-ul e o prezență nelipsită din viața unui om al anului 2021. Și mai mult decât atât, e instrumentul care îl face mai vizibil, care dă un ton distinct vocii sale într-o mare de voci. Stă în firea umană să ne punem în evidență unicitatea și să ne placă să fim abordați pe măsură.
Aici intervii tu în joc. Acordă atenție modului în care îți abordezi oaspeții. Fii prietenos, pune accent pe nevoile imediate și mută cea mai mare parte din comunicare în online.
Din fericire, există o varietate de instrumente care te ajută să fii mai personal. Clienților le place să primească e-mailuri personalizate, în care prenumele lor să fie menționat. Mesajele standard au impact redus și sabotează conexiunea reală cu oaspeții.
Pynbooking te ajută să comunici într-o manieră mai personală. Vezi ce înseamnă Pynbooking prin ochii oaspeților noștri.
#5 PMS pentru gestionarea hotelurilor independente
Ai un hotel independent? Atunci toate trendurile despre care am vorbit te privesc direct, ba chiar mai există încă unul după care merită să te ghidezi. Ca hotel independent trebuie să excelezi la capitolul digitalizare și creare a unei legături solide cu oaspetele.
Ai nevoie de PMS Hotel care te ajută să-ți automatizezi procesele interne. Rolul unui sistem de gestiune digitalizat este acela de a reduce la maximum contactul direct dintre personal și oaspeții tăi. Cu check-inul și check-outul făcute online îți protejezi clienții de cozile interminabile din fața recepției.
PMS Hotel îți eficientizează procesul de emitere, stornare sau anulare a facturilor online. În plus, PMS-ul poate fi integrat cu modulul de plăți online care le permite oaspeților tăi să achite cu un click rezervarea sau alte servicii de care au beneficiat.
Un alt avantaj este că hotelul tău poate fi gestionat de pe orice dispozitiv conectat la internet, indiferent de locație. Iar ca bonus? Toți angajații tăi pot accesa noul sistem de gestiune pentru că permite un număr nelimitat de utilizatori.
După cum vezi, toate aceste trenduri stau sub marea umbrelă a DIGITALIZĂRII. Fii mereu atent la ce se întâmplă în jur și acționează în beneficiul tău și al afacerii tale.
Pentru mai multe sfaturi despre gestionarea unităților de cazare în era digitalizării, fii prezent pe blogul Pynbooking și află tot ce ai nevoie.