La Pynbooking dezvoltam un sistem complex de module software, conceput sa ajute companiile din industria HoReCa sa isi automatizeze operațiunile, sa reduca costurile si sa imbunatațeasca relația cu oaspeții, oferindu-le o experiența inovatoare. Contribuim la transformarea lumii ospitalitatii cu solutii cloud de calitate superioara.
Suntem in cautarea unui vanzator pasionat, increzator si cu mentalitate de „hunter”, pregatit sa promoveze solutii SaaS in industria HoReCa, atat la nivel national, cat si international.
Despre rol
In calitate de Business Development Representative, vei face parte din echipa noastra de sales in crestere. Candidatul ideal va fi hotarat sa-si joace rolul in transformarea industriei ospitalitatii prin tehnologii inovatoare. Scopul nostru este sa optimizam prin digitalizare operatiunile zilnice din industria HoReCa si sa imbunatatim experienta oaspetilor.
Misiunea ta:
Pregatesti liste de potentiali clienti si ii contactezi telefonic fara o introducere prealabila.
Efectuezi si urmaresti peste 30 de apeluri telefonice catre potentialii clienti din bazele de date ale companiei zilnic.
Identifici persoanele decizionale din randul potentialilor clienti, identifici principalele probleme de afaceri ale acestora, starnesti interesul si prezinti avantajele aduse de Pynbooking.
Organizezi sesiuni demonstrative online cu potentialii clienti pentru a le prezenta functionalitatile platformei Pynbooking.
Inregistrezi toate activitatile in CRM.
Asiguri o trecere lina a noilor clienti catre departamentul de Account Management pentru a le facilita integrarea in platforma.
Vei fi potrivit daca aduci cu tine cateva dintre urmatoarele:
Experienta anterioara intr-o pozitie similara de vanzari B2B – minim 3 ani experienta.
Experienta in cold calling.
Abilitatea de a lucra atat independent, cat si ca parte a unei echipe, intr-o companie cu ritm rapid de crestere.
Foarte motivat(a), structurat(a) si organizat(a).
Abilitatea de a primi feedback, de a invata rapid si de a te adapta la situatii noi.
Bune abilitati de persuasiune si negociere.
Capacitatea de a analiza, sintetiza informatii si de a rezolva probleme.
Abilitatea de a prioritiza sarcinile si de a gestiona timpul eficient.
Nivel avansat de limba engleza (citit, scris, vorbit).
Interes pentru tehnologie, aplicatii si automatizari.
Ce iti oferim:
Integrare in companie conform unui proces eficient de onboarding (cuprinde training detaliat pe fiecare modul software in parte si pe gama de abonamente).
Oportunitati excelente de a castiga experienta, a invata, a creste personal si a avansa in cariera.
Oportunitati de a construi o cariera in sectorul tehnologiei in piata locala si in cea internationala
Mediu de lucru placut, prietenos, creativ si incurajator.
Pachetul salarial + bonusurile le vom stabili impreuna in funcție de experiența ta si rezultatele pe care ți le poți asuma.
Nu exista nici o limita, platim corect, pentru rezultate.
Program de lucru: luni – vineri, 9 – 18, cu o ora pauza de masa.
Perioada de proba: 90 de zile calendaristice in care vei lucra la sediul companiei.
Mod de lucru: hybrid.
Cum aplici?
Trimite un email la hr@pyn.ro cu CV atasat si raspunde la urmatoarele intrebari, fie in scris, fie printr-un videoclip:
Descrie succint procesul de vanzare folosit, de la identificarea potentialului client si pana la semnarea contractului.
Care este numărul mediu de apeluri pe care le efectuați într-o zi în procesul de vânzare B2B?
Care au fost principalele tale realizari in vanzari B2B?
Cu ce instrumente consacrate tip CRM ai lucrat?
Poti oferi un exemplu de situatie in care ati depasit obiectiile unui client (exemplu “produsul este prea scump) si ai incheiat o vanzare importanta?
In functie de experienta si raspunsurile tale, te vom invita la un interviu.
Te asteptam sa te alaturi echipei noastre!