Construit pe o suprafaţă de 7 hectare, Vox Maris Grand Resort este situat în inima staţiunii Costineşti, la numai câţiva metri de mare. Resortul include 350 de locuri de cazare, două restaurante, baruri și piscine, club de noapte, piste de bowling, centru de fitness și săli de conferință.
Serviciile de 4 stele, locaţia unică, atmosfera îmbietoare, discretă şi intimă fac pentru orice oaspete experienţa de neuitat la Marea Neagră.
Provocări de business
Pentru gestiunea acestor facilităţi, Vox Maris Grand Resort utiliza un soft instalat pe un server local, care însă în timp a devenit depășit tehnologic. Nu mai putea oferi suport pentru o administrare eficientă şi nici integrarea cu platformele de rezervări online. De asemenea, softul nu putea fi accesat din afara locaţiei sau de pe mobil.
În acest context, conducerea Vox Maris a decis căutarea unei soluţii moderne și performante.
Soluția
Vox Maris Grand Resort a optat pentru platforma Pynbooking, prin care să treacă la administrare mai eficientă. Vox Maris utilizează PMS Cloud Hotel pentru automatizarea fluxurilor de rezervări şi gestionarea diverselor oferte şi tarife. PMS-ul Pynbooking este 100% cloud și nu implică instalarea pe un server local și nici mentenanţa acestuia.
Proiectul include Channel Manager pentru integrarea mai multor platforme de rezervări online și Booking Engine pentru rezervări şi plăti online prin propriul site voxmaris.ro. De asemenea, Vox Maris a optat pentru POS Restaurant, care permite automatizarea procesului de preluare a comenzilor de la restaurant prin intermediul tabletelor și trimiterea acestora în mod automat către bucătărie / bar.
Întreaga platformă este accesibilă de pe orice dispozitiv, indiferent de locaţia utilizatorului și nu necesită competențe IT pentru administrare.
Rezultate
Utilizarea platformei Pynbooking a contribuit direct la modernizarea serviciilor Vox Maris și a experienţei oferită oaspeţilor. Oaspeţii fac rezervări online prin intermediul mai multor platforme, dar şi a siteului, pe care le garantează cu un card bancar. Procesele hoteliere sunt automatizare, iar preţurile şi disponibilitatea sunt actualizate tot automat.
Recepţia este mai puţin aglomerată deoarece oaspeţii optează pentru rezervare online şi nu pentru apeluri telefonice sau email. de asemenea, semnarea fisei de cazare pe telefonul mobil (prin GuestApp) reduce timpul de aşteptare în Recepţie.
Managementul Vox Maris are la dispoziţie, direct pe mobil, multiple rapoarte asupra activităţii în oricare dintre facilităţi şi poate lua decizii în cunoştinţă de cauză.
Noii angajaţi se adaptează rapid la acest mod de lucru, deoarece interfaţa platformei Pynbooking este simplă şi intuitivă, iar costurile pentru training au fost eliminate.