Construit pe o suprafaţă de 7 hectare, Vox Maris Grand Resort este situat în inima staţiunii Costineşti, la numai câţiva metri de mare. Resortul include 350 de locuri de cazare, două restaurante, baruri și piscine, club de noapte, piste de bowling, centru de fitness și săli de conferință. 

 

Serviciile de 4 stele, locaţia unică, atmosfera îmbietoare, discretă şi intimă fac pentru orice oaspete experienţa de neuitat la Marea Neagră.

 

Provocări de business

 

Pentru gestiunea acestor facilităţi, Vox Maris Grand Resort utiliza un soft instalat pe un server local, care însă în timp a devenit depășit tehnologic. Nu mai putea oferi suport pentru o administrare eficientă şi nici integrarea cu platformele de rezervări online. De asemenea, softul nu putea fi accesat din afara locaţiei sau de pe mobil. 

 

În acest context, conducerea Vox Maris a decis căutarea unei soluţii moderne și performante.

 

Soluția

 

Vox Maris Grand Resort a optat pentru platforma Pynbooking, prin care să treacă la administrare mai eficientă. Vox Maris utilizează PMS Cloud Hotel pentru automatizarea fluxurilor de rezervări şi gestionarea diverselor oferte şi tarife. PMS-ul Pynbooking este 100% cloud și nu implică instalarea pe un server local și nici mentenanţa acestuia. 

 

Proiectul include Channel Manager pentru integrarea mai multor platforme de rezervări online și Booking Engine pentru rezervări şi plăti online prin propriul site voxmaris.ro. De asemenea, Vox Maris a optat pentru POS Restaurant, care permite automatizarea procesului de preluare a comenzilor de la restaurant prin intermediul tabletelor și trimiterea acestora în mod automat către bucătărie / bar.  

 

Întreaga platformă este accesibilă de pe orice dispozitiv, indiferent de locaţia utilizatorului și nu necesită competențe IT pentru administrare.

 

 

Rezultate 

 

Utilizarea platformei Pynbooking a contribuit direct la modernizarea serviciilor Vox Maris și a experienţei oferită oaspeţilor. Oaspeţii fac rezervări online prin intermediul mai multor platforme, dar şi a siteului, pe care le garantează cu un card bancar. Procesele hoteliere sunt automatizare, iar preţurile şi disponibilitatea sunt actualizate tot automat. 

 

Recepţia este mai puţin aglomerată deoarece oaspeţii optează pentru rezervare online şi nu pentru apeluri telefonice sau email. de asemenea, semnarea fisei de cazare pe telefonul mobil (prin GuestApp) reduce timpul de aşteptare în Recepţie.

 

Managementul Vox Maris are la dispoziţie, direct pe mobil, multiple rapoarte asupra activităţii în oricare dintre facilităţi şi poate lua decizii în cunoştinţă de cauză.  

 

Noii angajaţi se adaptează rapid la acest mod de lucru, deoarece interfaţa  platformei Pynbooking este simplă şi intuitivă,  iar costurile pentru training au fost eliminate. 

 


Gaudi Accommodation automatizează 95% dintre rezervări cu platforma Pynbooking

Descoperă cum Gaudi Accomodation reuseşte cu Pynbooking să gestioneze activitatea hotelieră fără recepționeri şi să ofere clienţilor o experienţă digitalizată, .. Vezi mai mult

Hotel Carpathia își atinge obiectivele de business cu Pynbooking

Localizat în Sinaia, Carpathia este un hotel de 4 stele cu  70 de camere, un centru de SPA luxos și un restaurant cu o capacitate de peste 100 de locuri. Pentru a diminua dependenţa de booking.com şi a creşte vânzările directe prin propriul website şi social media, hotelul Carpathia şi-a .. Vezi mai mult

Vox Maris Costinești se digitalizează cu Pynbooking

Descoperă cum soluțiile de la Pynbooking i-a ajutat să gestioneze ușor resortul și să aibă oaspeți mulțumiți. .. Vezi mai mult

Cum a reușit mega-complexul Zaga Zaga să ajungă la 95% rezevări online

M-a surprins simplitatea platformei şi configurarea facilă. Practic după o discuţie cu serviciul de suport, am reuşit să facem singuri transferul bazei de date, să creăm zonele de vânzare şi produsele, să definim preţuri, cote de TVA etc. Fără cunoştinţe tehnice şi fără prezenţa .. Vezi mai mult

Studiu de caz West Plaza Hotel se digitalizează cu Pynbooking

Descoperă cum specialiștii Pynbooking au ajutat echipa să-și automatizeze activitatea și să crească satisfacția clienților. .. Vezi mai mult

Villa Ermitage triplează numărul de rezervări directe în 12 luni de utilizare Pynbooking

Află detalii despre cum au reușit să își tripleze numărul de rezervări online într-un an cu ajutorul Pynbooking. .. Vezi mai mult

Vila Anca din Sibiu elimină riscul de overbooking cu Pynbooking

Pensiune cu aproape 20 ani de existenţă, Vila Anca din Sibiu a fost redeschisă recent, după ce afacerea de familie a fost preluată de noua generaţie de antreprenori. Lipsiţi de experienţă în Horeca, dar cu studii de economie și drept, Anca și Alin şi Moldovan au refăcut pensiunea .. Vezi mai mult

Digitalizare la Casa Cranța. Chapeau!

Casa Cranța este “un petit Chateau”, proiectat de arhitectul Smigelchi Victor în anii 1930, în stil Brâncovenesc și care rămâne în memoria turiştilor prin panorama de excepţie spre Tâmpa şi centrul istoric al Braşovului. .. Vezi mai mult

Experiment avangardist în Bucovina: case de la 1800 combinate cu servicii cloud

"În pensiunea de la Suceava lucram ceva mai empiric, date notate pe agenda și diagrame în creion pentru rezervări. Mi-am dat seama rapid că la Vatra Boierească, pe motiv de distanță, nu voi putea fi mereu acolo și va trebui să cer date prin telefon pentru a ști ce se întâmplă acolo. .. Vezi mai mult

Ești gata să profiți și tu de Automatizare?

Permite-mi să îți arăt, într-o discuție de 30 minute, de ce peste 1000 de administratori de unitați de cazare din România aleg platforma Pynbooking pentru a reduce costurile, pentru a face operațiunile zilnice mai eficiente și pentru a îmbunătăți experiența oaspeților.

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.